Artık gerçekten herkese değer vermemeyi öğrenip sonrasında hayatımızdan kolayca çıkarmak çok rahatlatmıyor mu?

Ne bir üzüntü ne başka bir şey... Gerçekten karşılıklı olarak değer verilen ilişkiler dışında saygı göstermeyen, içimi rahat ettirmeyen insan kim olursa olsun (yakın zamanda flörtüm) direkt çıkartıyorum ya öyle rahatlık oluyor ki çok düşünüp kafa patlamadan direkt siliyorsun mis gibi... Tabii bazen zorunlu olarak bir süreliğine bunu yapamadıklarımız oluyor ama o da geçer 🙂

Artık gerçekten herkese değer vermemeyi öğrenip sonrasında hayatımızdan kolayca çıkarmak çok rahatlatmıyor mu?
Cevapla