Kimse değer vermedikten sonra hayat çok saçma değil mi sizce de ya?

Arkadas birinden biraz olsun başı samimi bi sohbet istiyorum ne biliyim biri de bana değer versin sevgili değil bir ailem arkadaşım olsun ama yok üstüne bide insanların sal*ak saçma önerilerini dinliyorum yok aşırı çalış yok güçlü ol yok onune gelenle yat ot gibi sevgisiz yaşadıktan sonra ne fark eder

Kimse değer vermedikten sonra hayat çok saçma değil mi sizce de ya?
Cevapla