araplar ve arap sevicileri tarafından Türkler azınlıkta şu an ordu bile tarikatların yandaşların malum partinin elinde olası bir savaşta asil Türk kanı olan orduda sayılı subay ve çavuşlar var maalesef
Canım feda vatanin bir karış toprağına. 15 temmuzda nasıl ciktiysak sokağa , savaşta çıksa yine sikariz sokağa , dağa , taşa , sırtımızi da dayarız elbet bir arkadaşa , sen cikmasanda olur.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Vatanınız 2. filistin oluyor fakat sizde tık yok güzel "Vatan" sevgisi hocam
Hayatımın hangi aşamasını biliyorda konsumaya had buluyorsun kendinde sefil fikirli. 36 yıllık ömrünün son 20 senesinde , askerliğim dahil Z girdiğim datismalar dahil bu vatan için elimden ne geliyorsa yaptım yaparım. kimin ne yaptığı ya da yaptirdigi önemli değil benim için. Bayrak önemli millet önemli. Kimseyi takmam kasimpaşama. Bos boş havlama devam et ticari.
Kim demiş uyuduğumu ya da uyudugumuzu , boş beleş yapma , ihtiyacı olmayan gerçekten savaştan kaçıp çocuklarıyla buraya yerleşen anneler haricinde , daha bir tane Suriyeli benim dükkanından su satın alamamıştir yemek yiyememistir. Dükkanımda calisamamis , teklif bile edememiştir. Oturduğum sitede bir suriyeliye ev verdirmedim , bir Arap yok , verdirmem oturtmam. Barindirmam. Sosyal medyada gördüğüm yakından tanıdığım , bu Suriyeliler bu Araplar memleketi ele geçirecek çığırtkanlığı yapan köpeğin biri , kendi tarlasını bir arap a normal deegerinin 4 katı üzerinde satınca , ben anladım kimin vatanı sattigini. Rahat ol sen. Haddin olmayan şeyler düşünme. Kendi hayatına bak.
Benim ülkemde yaşıyorlar benim ülkeyi kuran benim atalarım benim benim atalarıma ihanet eden araplar değil bu 1 2. olarak gittikleri tüm ülkelerdeki suç oranlarını arttırıyorlar buna ek olarak onlar yüzünden (Ucuz işçi) millet işinden oluyor yani boş yapma
Ülke demokrasi ülkesi burada diğer ülkeler gibi astım kestim olamazsın. Olanlarıda gördük hepsi parçalandı çöktüler ülkelerine. burada seçimle kazanacağız
İki ülkeyi birbirinle karistiramazsn o is türkiyede olmaz.4 yanimiz dusmanlarla cevrili. Biz kendi pisligimizde birbirimizi yerken aniden ansizin çökerler
Olm siz iyi misiniz ben Suriyelileri savunmuyorum onlara laf ediyorsunuz kaçtı bilmem ne diye sizin de onlardan farkınız kalmıyor onca şehit verildi bı ülkede hala da doğuda veriliyor sizin kanınıza hiç mi dokunmaycak buraya ayak basan düşman görseniz
Sen enayisin evet şu an dağdaki teröristten farkın yok vatan haini pic seni sana 1 karış toprak vermezdim şu an vatanım için savaşıyor olsaydım direkt vururdum
Aynen aynen mülteci kardeşlerin senin kanından olanı taciz etsin öldürsün ülkenin bayrağını indirip kendi bayrağını assın ses etme fakat iş bana gelince milliyetçi ol siz busunuz işte Sri Lanka kadar olamıyorsunuz
Sri Lanka ya git o zaman seni sınırdan bir vursunlar öldürsünler o bayıldığın Amerikalar İngiltereler seni parçalara ayırır köpeklere yem eder insanları gaza getirme o tarz namussuzluk yapan suriler zaten ya sınır dışı ediliyor ya da hapse gönderiliyor çoğu senin çalışmayacağın yerlerde calisiyor ben onları savunmuyorum ben burada senin vatan hainliğinden bahsediyorum sen çok yüzsüz ve nankörsün bu toprakların ekmeğini yiyip suyunu içiyorsun ama vatana ihanetin affı olmaz
Onlar bana ihanet ediyor benim paramı benden izinsiz mültecilere yediriyolar halkımız mültecileri istemiyor fakat ülkeye alıyorlar bu soruyu 2010'lu yıllarda sorsaydım inan düşüncem çok farklı olurdu
Ben daha fazla bir şey demicem size iki üç multeci yüzünden toprağınızı satmayın Amerika'nın istediklerini yapıyorsunuz şu an adamlar Suriye'de savaşı körükleyip ülkeye mültecileri soktu onlar yaptı oyuna gelmeyin
ülkemizdeki kayıtlı mülteci sayısı 3 milyon 652 bin 813(En az bu) buna ek olarak bunun Amerika ile alakası yok mültecileri sınırdan içeriye sokan sensin Amerika ne alaka
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
araplar ve arap sevicileri tarafından Türkler azınlıkta şu an ordu bile tarikatların yandaşların malum partinin elinde olası bir savaşta asil Türk kanı olan orduda sayılı subay ve çavuşlar var maalesef
Canım feda vatanin bir karış toprağına. 15 temmuzda nasıl ciktiysak sokağa , savaşta çıksa yine sikariz sokağa , dağa , taşa , sırtımızi da dayarız elbet bir arkadaşa , sen cikmasanda olur.
Vatanınız 2. filistin oluyor fakat sizde tık yok güzel "Vatan" sevgisi hocam
Hayatımın hangi aşamasını biliyorda konsumaya had buluyorsun kendinde sefil fikirli. 36 yıllık ömrünün son 20 senesinde , askerliğim dahil Z girdiğim datismalar dahil bu vatan için elimden ne geliyorsa yaptım yaparım. kimin ne yaptığı ya da yaptirdigi önemli değil benim için. Bayrak önemli millet önemli. Kimseyi takmam kasimpaşama. Bos boş havlama devam et ticari.
Senin hayatın gram umrumda değil ülkeniz satılıyor iç savaşa doğru gidiyorsunuz fakat hala uyuyorsunuz
Kim demiş uyuduğumu ya da uyudugumuzu , boş beleş yapma , ihtiyacı olmayan gerçekten savaştan kaçıp çocuklarıyla buraya yerleşen anneler haricinde , daha bir tane Suriyeli benim dükkanından su satın alamamıştir yemek yiyememistir. Dükkanımda calisamamis , teklif bile edememiştir. Oturduğum sitede bir suriyeliye ev verdirmedim , bir Arap yok , verdirmem oturtmam. Barindirmam. Sosyal medyada gördüğüm yakından tanıdığım , bu Suriyeliler bu Araplar memleketi ele geçirecek çığırtkanlığı yapan köpeğin biri , kendi tarlasını bir arap a normal deegerinin 4 katı üzerinde satınca , ben anladım kimin vatanı sattigini. Rahat ol sen. Haddin olmayan şeyler düşünme. Kendi hayatına bak.
Benim ülkemde yaşıyorlar benim ülkeyi kuran benim atalarım benim benim atalarıma ihanet eden araplar değil bu 1
2. olarak gittikleri tüm ülkelerdeki suç oranlarını arttırıyorlar buna ek olarak onlar yüzünden (Ucuz işçi) millet işinden oluyor yani boş yapma
Düşmana korku kaçtı derdirtmem. Benim atalarım kaçmadı varsa şehitlik kaderimizde bu vatan için. Seve seve
Vatanınız 2. filistin oluyor fakat sizde tık yok : d
insanlar ayıkmaya başladı fazla zamanları kalmadı zaten
Sri Lanka kadar olamıyorsunuz neymiş dünyanın en cesur en milliyetçi ülkesi Türklermiş yersenn aynısı kürtler içinde geçerli
Ülke demokrasi ülkesi burada diğer ülkeler gibi astım kestim olamazsın. Olanlarıda gördük hepsi parçalandı çöktüler ülkelerine. burada seçimle kazanacağız
Sri Lanka'da yolsuzluk vardı iktidarı halk devirdi eğer halk halk devirmeseydi şu an ülkelerindeki yolsuzluk devam ederdi
İki ülkeyi birbirinle karistiramazsn o is türkiyede olmaz.4 yanimiz dusmanlarla cevrili. Biz kendi pisligimizde birbirimizi yerken aniden ansizin çökerler
Savasirim tabiki mk Suriyelilere laf ederken iyi ama
Din kardeşleriniz ile birlikte savaşın siz
Vatanınız 2. filistin oluyor fakat sizde tık yok peki bu ne olacak?
Olm siz iyi misiniz ben Suriyelileri savunmuyorum onlara laf ediyorsunuz kaçtı bilmem ne diye sizin de onlardan farkınız kalmıyor onca şehit verildi bı ülkede hala da doğuda veriliyor sizin kanınıza hiç mi dokunmaycak buraya ayak basan düşman görseniz
Vatanım 2. Filistin falan olmuyor iyi kandırmışlar seni
Mülteciler ülkemden kalıcı gitmediği sürece umrumda olmaz milliyetçilik bi yere kadar bundan sonrası düz enayilik oluyor
Sen enayisin evet şu an dağdaki teröristten farkın yok vatan haini pic seni sana 1 karış toprak vermezdim şu an vatanım için savaşıyor olsaydım direkt vururdum
Aynen aynen mülteci kardeşlerin senin kanından olanı taciz etsin öldürsün ülkenin bayrağını indirip kendi bayrağını assın ses etme fakat iş bana gelince milliyetçi ol siz busunuz işte Sri Lanka kadar olamıyorsunuz
Sri Lanka ya git o zaman seni sınırdan bir vursunlar öldürsünler o bayıldığın Amerikalar İngiltereler seni parçalara ayırır köpeklere yem eder insanları gaza getirme o tarz namussuzluk yapan suriler zaten ya sınır dışı ediliyor ya da hapse gönderiliyor çoğu senin çalışmayacağın yerlerde calisiyor ben onları savunmuyorum ben burada senin vatan hainliğinden bahsediyorum sen çok yüzsüz ve nankörsün bu toprakların ekmeğini yiyip suyunu içiyorsun ama vatana ihanetin affı olmaz
Görüş sahibi arkadaş neyi savunuyor anlamış değilim
Türkçe bilmiyorsun demekki Yunan tohumu seni
Onlar bana ihanet ediyor benim paramı benden izinsiz mültecilere yediriyolar halkımız mültecileri istemiyor fakat ülkeye alıyorlar bu soruyu 2010'lu yıllarda sorsaydım inan düşüncem çok farklı olurdu
Ben daha fazla bir şey demicem size iki üç multeci yüzünden toprağınızı satmayın Amerika'nın istediklerini yapıyorsunuz şu an adamlar Suriye'de savaşı körükleyip ülkeye mültecileri soktu onlar yaptı oyuna gelmeyin
ülkemizdeki kayıtlı mülteci sayısı 3 milyon 652 bin 813(En az bu) buna ek olarak bunun Amerika ile alakası yok mültecileri sınırdan içeriye sokan sensin Amerika ne alaka
Amerika ne alaka mi sjjsksksks silah yardımını kim yapıyor 😂😂😂
Durun biraz sexting görüşmem var bitince değerli görüşlerimi paylaşacağım 😂
Ne diyon mk skkktr git
Ülkemizdeki mülteciler için konuşuyorum ben konuyu çarpıtma
Sıkışınca tabi konuyu carptirma dersin hem bne muhattap olmicaktim vatan hainleriyle gene yazdım bak defolun gidin yazmayın susun
Puhahahah peki dediğin gibi olsun
Simdi değerli görüşlerimi bildirmek üzer geldim
Bu vatani en çok seven biriyim ben ama vatandaşını düşünmeyen biri ülkeyi savaşa sürüklüyorsa onu destekleyenler savunsun bu ülkeyi
@Barbarosakman 👏👏
Teşekkür ederim madam 🥰
Ekonomi iyi diyen dayılar çıksın savaşsın
Akp ye oy verenler savaşsin
Hayatta savaşmam köye giderim
Neden ya ulke elden gitsinmi niye savasmiyon
Ülke elden gidiyor zaten siz uyuyorsunuz
Umrumda olmaz
Güle güle o zaman
Darısı size : )
Allah korusun vatanimda ölsem daha iyi
Savaşırım