Annem Öldü ama Ağlıyamıyorum Nasıl Ağlıyabilirim?

küçüklüğümden beri duygularimi belli edebilen biri degilim sadece içimde yaşarım. 5 gün oluyor annemi kaybedeli annemi çok severdim o benim dünyadaki en değerli varlığımdı. cidden icten ice cehennemi yasiyorum ama ne cenazede ne de sonrasinda gozum bile dolmadi. normal hayatima devam ediyorum hicbirsey olmamis gibi insankar hic uzulmuyorsun diyor ama icten ice mahfoluyorum nasil uzuldugumu belli edebilirim nasil agliyabilirim agliyamiyorum

Annem Öldü ama Ağlıyamıyorum Nasıl Ağlıyabilirim?
Cevapla