Güncellemeler
+1 yıl
Uygulama indirdim normal bir şekil de yazıyorum yabancılar ile sohbet edebiliyorum ama Türk Kızları sadece görüldü atıyor
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sapıklık, taciz veya başka bir şey yapmıyorum normal efendi gibi düzgün bir şekil de sohbet için yazıyorum sadece
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Türkiye'de kız olmak ayrıcalıktır çünkü en çirkini bile boş kalmıyor azcik güzel olan kızinda burnu havada oluyor
O kadar kişi yazarsa dünya etrafında dönüyor sandığı için
yerden 140 cm ile 165 cm arasi birseyin heryeri kasinti olsa ne olur olmasa ne olur...
Kimse sen istedin diye gorusmek zorunda degil. Ben yabanci asilliyim niye goruseyim her onune gelenle. Bu cok sacma birsey
Görüşmek ne alaka? Sohbet etmek anlamın da söylüyorum
Bende sohbet dedim. Isteyen varsa gorusursun
Görüşmek buluşmak anlamın da ama sohbet etmek normal bir şey ona bakıyorsan yabancılar bize de bir şey sorunca o zaman cevap vermeyelim arkamızı dönüp gidelim bu kabalık olmaz mı?
Tamam ne yapiyorsan yap. senin turkce benden kotu.
Çünkü ben Türk değilim ayrıca ben kendi kültürümü korudum
He he
Evet inanmazsan inanma sana inandırmak zorun da değilim
Kasıntıları minareden atmalı
Sanaldan mı?
Sanalda bir çok erkek yazdığı için ben de cevap vermem hiçbirine. Hepsine versek bu sefer de o* dersiniz de neyse. Gerçek hayatta kimse bu kadar mesafeli değil rahat ol
Güzel açıklamışsın
Flört uygulaması değil sadece amaç Dil öğrenmek
Ayrıca cevap yazarsın amacı farklı ise engellersin zaten
Yarı Türk yarı Ukraynalı arkadaşım var. Aile boşanınca annesiyle Ukrayna’ya gitmişti ama 20sinde döndü. Başta her Türk erkeği nasıl hayran ona yok hiç egoist değil yazıyoruz cevap veriyor falan. Kız cidden her yazana cevap veriyordu çok kibar ve anlayışlıydı, aradan sadece 1 yıl geçti ve Türk erkeği yazınca isteğini bile red ediyor şu an. Nasıl erkekler bunlar iki cevap veriyoruz işi hemen farklı şeye getiriyor konuşmayı bilmiyor abaza sürüsü falan diyor. Ukrayna’da erkekler gerçekten ilgilenince yazar Türkleri de öyle sandım diyor. Bunu niye anlatıyorum? Mesele kezbanlık ego falan değil, o övdüğünüz yabancı kadınlar yabancı erkeklere alıştığı için ciddiye alabiliyorlar, tanıyınca ise uzak duruyorlar.
Normal konuşunca da sadece arkadaş gibi o zaman da mesaj attığın zaman ilgilenmiyorlar benim başıma geldi birçok defa sanki illa onlarla flört etmek zorundayım yani karşı taraftan da böyle bir şey bekliyorlar hep sanki normal konuşmak yasakmış gibi
Sen bence kendine hayat edin de gerçek hayatta biriyle takılmaya çalış. Belli foto paylaşmadan anonim şekilde bir şeyler yapmak istiyorsun, ciddiye alınmayınca da ağlıyorsun.
Hayır hiç alakası yok whatsapptan mesaj attığımda da aynısı oldu kimliğim açık şekilde de denedim ve hiçbir terbiyesizlik ahlaksızlık yapmadım kendim dürüst efendi samimi biriyim
Talep çok
Yetti kadın nefretiniz be
Kadın nefretiyle alakası yok Dünyada ki tüm Kadınları kast etmiyorum