Kız kardeşime şiddet uyguladım nasıl özür dileyebilirim?

ikimizde işten yeni gelmiştik akşam 6 gibi yemek yiyorduk, biraz yorgun ve uykusuzdum normal sohbet ediyorduk, yemeğimi odamda yemeye karar verdim ve tabağımı tepsiye koydum, masanın üstündeki poşette ekmek vardı, bir parça ekmek vermesini istedim duymamazlıktan geldi, birden bire sinirlendim ve ekmeği poşetten çıkarıp önüne attım, böl bu ekmeği dedim, abi napıyosun diye ayağa kalktı, çenesinden tuttup duvara ittim kafasını duvara çarptı, allah orada canımı alsaydı da adım atamasaydım, artık o kadar sinirlenmiştim ki kızcağız korkudan tamam abi deyip ekmeği böldü. Gözlerindeki o korkuyu aklımdan çıkaramıyorum. Nasıl böyle bir şeye yeltenirim aklım almıyor offfff allahım offff , hazal benim canımın bir parçası, şu hayatta onu sevdiğim kadar başka kimi bukadar seviyorum bilmiyorum. Kadına şiddet konusunda herkese akıl vermeyi biliyorum ama kendim de bir kadına şiddet uyguladım. Bazen keşke askerde geberseydim de şu olanları ona yaşatmasaydım diyorum. Nasıl gönlünü alırım nasıl özür dilerim bilmiyorum.

Kız kardeşime şiddet uyguladım nasıl özür dileyebilirim?
Cevapla