Ablam geçmiş bana kötü davranıyordu, şimdi onu affetmeli miyim

Arkdaşlar bende 6 yaş büyük ablam var. Ben küçüken o beni döverdi, işte ne biliyim gisyilerin bana vermezdi giymeme, hatta en küçük hattamda saçlarım yollardı, ne bileyim arkdaşlarıyla gemzye gidince onda izin alırdım bende gelmek istyorum diye ama bunu asla ama asla kabul etmezdi beni rezil eticen falan derdi. O zamanlar fazlasıyla kiloluydum aradan kaç yıllar keçti. Ablam üniversite kazandı ama şu an söylediklerim şeyin tam tersi oldu. Arkdaşlarıyla beni buluşturuyor ne bileyim beni övüyor, bana sarlıyor bende keçmişdeki hataları için ara sıra özür diliyor işte ne bileyim giysi konusuna gelince , istediğin giysi ne varsa al senin olsun diyor. Sizcede nolduda birden bire değişti? Sizce onu affetmelimiyim? Bazen ara sıra onda nefret ediyorum keçmişdeki hataları için. Bazen onunla kavga edince bende gelip hep o özür diliyor. Ama eskide öyle değildi hatta benim kilomla alay bile ediyordu. Sizce normal mi?
Ablam geçmiş bana kötü davranıyordu, şimdi onu affetmeli miyim
Cevapla