Eylül derbederlerini alalım, kimler benimle aynı gemide 🫠

Eylül derbederlerini alalım, kimler benimle aynı gemide 🫠

Eylül ayını çok seviyorum çünkü nefret ettiğim yaz mevsiminden bir çıkış kapısı olarak görünüyor. Üstelik hayatın her adımına dair başlangıcı sahiplenen bir ay. (Okul, üniversite başlaması, tatil dönüşü hayata dönmek)
Üstelik sıcak ve kavurucu havaların sonlandığı ve en sonunda sevdiğim kazakları, sweatshirtleri, hırkaları giyebileceğim bir mevsime başlangıç noktası.
Offf offf Hüzün Eylül Ayı İçin Geçerli Değil ki Türkiye de Yaşayana Her Ay Her gün Hüzün Stres Çünkü Bu Zamlar Enflasyon Belası İnsanların Mutluluğunu Söndürdü Bir şey almak istiyorsuj kaç para Olmuş Dahası Ülkenin Yöneticileri Tayyip Zaten ülkeye faydası yok anca Kendi Cebini Düşünur boş kandırmaca sözler konuşur Bu Ülke rezalet durumda ekonomi olarak bunu görün artık
Ne kadar olumsuz bir soru. Daha ay başlamadan onun kötü olacağına kendinizi ikna etmişsiniz. Üstüne üstlük bunu vitrine çıkarmışlar. Bir sürü koyun da bu soruyu görüp aynen bee hep dertliyiz deyicek ve muhteşem bir negetif olumsuzluk enerjisizi ile yoğrulacaksınız
Değişimler mevsimlerle değil kişinin kendini değiştirmesiyle başlar. Ayrıca hüzünlerin yalnızca Eylül ayından geldiğini düşünen net kaymak tabakadır çünkü gerçek hüzün kuşları her mevsim hüzünlüdür, dertlidir..
Cevap
64Cevap
Benim her zaman derdim var ama son baharı daha çok seviyorum çünkü herkes hüzünlü oluyor
Öyle bir şey yok kardeşim benim doğuş gunum çünkü aylardır kilo veriyordum artık kış sezonu çok tatlı olduğum dönemdir boyum 1.75 kilo 55 oldum baya zayıfladım yeşil gözlüyüm elhamdülillah çok mücadele ettim kimse destek olmadi ne yaptıysam kendim yaptim mucadelem ile dikkat edin kendinize sizi çok seviyorum
Bütün Eylül boyunca sürer mi bilmiyorum ama annem iki hafta yanımda kaldı ve az önce vedalaştık, şimdi tren garına gidiyorlar. Zor tuttum kendimi ama ardından kapıyı kapatınca ağlamaya başladım.
Sonbahar mevsimidir insanı hüzünlendiren, yoksa insan mıdır hüzünlenmek için sonbahar mevsimini bekleyen?
En hüzünlüsü de küçükken doğum günüme birileri gelsin diye camda beklerken yağmur yağmasıydı😂😂 kimse gelmezdi ve ben çok beklerdim hatırlanmasını.. ne yalnız çocukmuşum ya🥲
Geleceksin, biliyorum..
Benim için bu senenin en mutlu ayı olabilir , çünkü 1aydır kayıp olan kedimi buldum , sanki dünyalar benim oldu ,💝💝🌹
Doğduğum ay..
İşin garibi gerçekten de öyle inanır mısın?
Umarım düzelir bu sene ! Hadi hayırlısı..
Melankolik bir yapınız varsa her şey hüzünlü gelebiliyo. Ben sonbaharı ayrı seviyorum nedense dökülen yapraklarin dökülmesi bile ayrı hoş...
Valla gerçek hüzünleri olana 12 ayın hepsi hüzünlü... Ama Eylül tâbi havası, zamanıyla daha bir hüzün katıyor...
Bak Eylülde geldi
Hayat kısa kuşlar uçuyor
Keşke bende senin kalbinden uçabilseydim
diyor şair. Ah be!
Eylül hüzün
Ekim dert
Kasım yürekte sızım
Aralık veda
Ocak kara
Bence sorun aylarda değil 🙄
Eylül'ü severim..
Bazı şeylerin Eylül'e denk gelmesi onun suçu değil..
Eylül müdür insanları dert sahibi eden yoksa insan mıdır dertlenmek için Eylül'ü bekleyen.. 😄
12. sezon fionasız tatsızdı ama frank yeter diziye .
tekrardan mı baslasam kı shameless efsaneydi
Eylül ayı hüzün ayıysa ben neden hep 12 ayı hüzünlü geçiriyorum diye sorarım 🤦🏽♀️😂😂
Eylul un sucu yok...
Sanki her mevsim cok mutlusunuz gibi...
Benim için dert ayı. Her Eylül üzücü bir şey olur bakalım bu Eylül de ne olacak 😒😕
Hayırlı, Bolluk huzurlu bir ay geçirmeyi nasip etsin Rabbim
Hava soğumadan, Yapraklar dökülmeden hüzün moduna girmiyorum
Bence Kasım hüzün ayı, eylülde her yer cıvıl cıvıl..
Bunun aslı var mı neden hüzün ayı derler Eylül ayına bilen var mı
Sağlığımdan başka derdim yok şükür , o da geçer elbet 🙏
Dertsiz günlere 🥂
En güzel aylardan birisidir Eylül ne yakar ne üşütür
Eylül yaz aşklarının bittiği normal ilişkilerin başladığı aydır. Çok severim 😊
balatta deniz kenarına oturmuşun hafiften serin hava kulağında kulaklık hafif derbeder bir şarkı hayatını düşünüyorsun ne olacak tam ihtiyacım olan eylül modu
Eylül hüzün aynıymış sanki diğer aylar mutluluktan geberiyorduk...
Her zamanki halimiz farklı bi durum olmayacak ahahsjsj
Bence Eylül ayı en güzel ay belkide yaz insanı olmadığım içindir
Benim için Eylül'den Şubat 'a kadar ayların hepsi aynı.. Hepsinin acı hatıraları var.
Benim burç yorumum iyiydi ya fazlasıyla dert çektim lütfen eylül bana iyi gelsin🌺🌺🌺
Bir karar verin dert ayı mı romantizm ayı mı kol gibi zam ayı mı ne bu nee 😂😂
Hayırlı olsun konum at aglicaksak beraber ağlayalım.
Almak istemiyorum ben daha fazla üzülmek istemiyorum yeter
Yaprak dökümü başlıyor o yüzden sonbaharı hiç sevmem
Sadece eylül ayında kafası yerinde galiba garibim Allah yardım etsin👍👍
Huzun ayi dehil. Biri var gelirse harika olur , burada ama ozeli kapali Rengin
Eylül hüzün ayı değil benim için, sonbahar insanı olarak aksine dirilme ayı diyebilirim.
Bir arkadasim var ve bana çok dargın telefonlarına bile çıkmıyor mesajlarıma bile bakmıyor benim hattam yok ama bilip bilmeden biseymi yaptım diyorum kendi kendime ama sonuç yok nasil danranmali nasıl barisabilriim
Benim hüzünler şimdiden başladı zaten... Ardından da kara Ekim geliyor. Buna rağmen sonbaharı seviyorum.
Bana hep eylül zaten dertle sıkıntıyla geçti gitti ömrüm
Eylül sonbahara kapılara açmaktır, baharın getirdiği neşenin dışa vurumunun içeriye dönüşmüş içsel sorgulaması yenilenmenin kabuğuna çekilmenin yeni yeni umutlara sevinçlere ortam hazırlamanın hali
Eylül bir başlangıçtır.
bana göre hüzün ayı değil şuanlık biraz heycanlı bir ay olacak ama orası kesin
ayından değilde eski sevgilimin adı o yüzden çok hüzünleniyorum.
Hic hüzünlü durmuyor ya yanıyor eskiden eylülde bir serinlik çöker yapraklar dökülürdü
11 ay dertsiz miydik ki Eylül de dert küpü olalım be 🚬🚬
12 ay 4 mevsim küçük emrah modundayım zaten. Benim için değişen bir şey yok.
yılın 12 ayı uzuluyoruz zaten sımdı daha mı uzulcez pff
Eylülde tanıştık ve şimdi ayrıyız.. Tabiki hüzün ayı bu ay
En sevdigim aylardandir. Bahari cok severim , ozellikle sonbahari🍂
bana nedense lisenin ilk gününü hatırlatıyor bu ay... özledim :'(
999 derdimin arasına bir yenisi eklendi hayırlı uğurlu olsun efendim :D :D
Sanki diğer aylarda çok normaliz 😂
Sanki diğer aylarda çok mutluyduk ta
Diğer aylarda mutluluktan ölüyoduk sanki alakası yok ya ayla
Eylülde normal bi ay ya
Ben çok mutluyum ama 🙄
Ben burdayım aynı gemide
Sanki çok az hüzünlüyüz bide Eylül eklensin 🤣
Desene ayvayiayvayi yedik
Dertler derya olmuş bende bir sandal 🎶🎶
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?