Bence heyecanlı 💛 Yapraklar dökülüyor ama yeni renkler ve taptaze bir sezon başlıyor, tam bir değişim zamanı! ✨🍁

Bence heyecanlı 💛 Yapraklar dökülüyor ama yeni renkler ve taptaze bir sezon başlıyor, tam bir değişim zamanı! ✨🍁

Bence ağaçlar yaprak dökerken ne hüzününü de heyecanlıdır onlar için bu durum duanı kendi döngüsünün bir parçasıdır. Yani bu durum ağaçların kışa hazırlanma sürecidir. Yapraklarını dökmek su ve enerji tasarrufu yapmalarını sağlar ve kışın Zorlu koşullarına karşı hayatta kalmalarına yardımcı olur Bir nevi gelecek bahar için hazırlıktir. İnsan olarak bizler doğanın bu döngüsüne kendi duygularımızı yansıtırız. Kimisi sonbaharı hüzünlü bulur çünkü her şeyin soluk bittiğini düşünür. Kimisi ise yeni başlangıçlara değişimlere ve doğanın o büyücü renklerine odaklanarak heyecan duyar. Peki sizce sonbahar sizin için ne ifade ediyor?
Bence de heyecanlı! 🍁 Her yaprak düşüşü aslında bir vedadan ziyade yeniliğe bir merhaba gibi. Doğa, “geçmişi bırak, önümüzde yepyeni bir dönem var” der gibi yaklaşıyor. İnsana da aynı duyguyu veriyor bu döngü. Kahve ve kruvasan eşliğinde böyle bir manzarayı izlemeksen tam bir ruh detoksu! ☕✨
Cevap
10Cevap
benim için aynı hüzünlü sıradan. sıkıcı
Biraz hüzünlü hissettiriyor sma ama aynı zamanda huzurlu
Ağaçlar insanlar gibi düşünseydi, yaza çıkmaz kendini bırakırdı
Hahaha 😅 doğru ya, ağaçlar da yazın sıcağında biraz ‘off be’ deyip kendini bırakırdı kesin.
😂😂
Böyle bi ortamda yürüyüş yaptıktan sonra bankta oturup etrafı izlemek 🫠 sonrasında tesadüfen hayatının aşkıyla karşılaşmak 🫠 ne güzel olurdu
Bu durumun ağaçların pek umrunda olduğunu sanmıyorum 😂
Yapraklara sorup geliyorum
Hüzünle birlikte heyecanlı
İkiside olabilir
Eylülü bilmemde ekim ayı benim icin çok önemli
Bence hüzünlü bir ayrılık
Bence üzülürler 😂
Hüzünlüler garipler
Heyecanlı
Yeni bir dônem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?