Eylül geldi 🍂 Sizce ağaçlar yaprak dökerken hüzünlü mü, yoksa heyecanlı mı😅?

Bence heyecanlı 💛 Yapraklar dökülüyor ama yeni renkler ve taptaze bir sezon başlıyor, tam bir değişim zamanı! ✨🍁

Eylül geldi 🍂 Sizce ağaçlar yaprak dökerken hüzünlü mü, yoksa heyecanlı mı😅?
Eylül geldi 🍂 Sizce ağaçlar yaprak dökerken hüzünlü mü, yoksa heyecanlı mı😅?
Cevapla