Teyzemden para isteyim dedim istedjgime pişman oldum neden böyle bu insanlar?

Ben öğrenciyim Staj yapıyorum Hastanede ve yurtta kalıyorum yurtta yemek yok ailem 8 saatlik mesafede parasız kaldım ve teyzemden para istedim bana Gönderemem yeğenim kusura bakma dedi 3 hafta önce 5 bin tl gönderdi annem duyar duymaz benden Defalaeca Bi kısmını istedi Yolladım Defalarca Dışarıdan yedim çünkü Yemek verilmiyor Teyzeme güvendim o da beni yarı yolda bıraktı
Güncellemeler
+1 yıl
Ankara
Teyzemden para isteyim dedim istedjgime pişman oldum neden böyle bu insanlar?
Cevapla