Ben 25 yasinda geliri iyi olan bir erkegim. esimle surekli tartisiyoruz ve bu tartisma sebepleri genelde onun ailesi yuzunden. ben aydinliyim esim ise kayserili dogal olarak kulturler farkli ama bazi konular bu farkliliga ragmen normal degill. ornegin annesi ve erkek kardesi bizim yatak odamiza cok rahatca girip cikiyor (izinsiz). kardesi biz odadayken kapida dikilip bizi izliyor. daha yeni evliyiz 2 ay oldu daha. ailesi ile ayni sehirde yasiyoruz. ailesi habersiz cat kapi evimize geliyor ya da ben nobetciyken evimize yatiya geliyorlar hic bos gecmediler. surekli benim kizim diyiorlar. evimin duzenine kayinvalidem karisiyor. daha bir suru problemle ugrasiyorum:( bunlari esime soyledigimde ben kotu insan oluyorum. esimi cok seviyorum ama bu tur davranislar beni cok uzaklastiriyor. ne yapmam gerek yardim edin lutfen. bosanmak bile aklima geliyor surekli... :((
Güncellemeler
+1 yıl
Evlenmeden once bu tur seyler yoktu daha sonra ortaya cikti
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar