Karımla sürekli tartisiyoruz ne yapmam gerek?

Ben 25 yasinda geliri iyi olan bir erkegim. esimle surekli tartisiyoruz ve bu tartisma sebepleri genelde onun ailesi yuzunden. ben aydinliyim esim ise kayserili dogal olarak kulturler farkli ama bazi konular bu farkliliga ragmen normal degill. ornegin annesi ve erkek kardesi bizim yatak odamiza cok rahatca girip cikiyor (izinsiz). kardesi biz odadayken kapida dikilip bizi izliyor. daha yeni evliyiz 2 ay oldu daha. ailesi ile ayni sehirde yasiyoruz. ailesi habersiz cat kapi evimize geliyor ya da ben nobetciyken evimize yatiya geliyorlar hic bos gecmediler. surekli benim kizim diyiorlar. evimin duzenine kayinvalidem karisiyor. daha bir suru problemle ugrasiyorum:( bunlari esime soyledigimde ben kotu insan oluyorum. esimi cok seviyorum ama bu tur davranislar beni cok uzaklastiriyor. ne yapmam gerek yardim edin lutfen. bosanmak bile aklima geliyor surekli... :((
Güncellemeler
+1 yıl
Evlenmeden once bu tur seyler yoktu daha sonra ortaya cikti
Karımla sürekli tartisiyoruz ne yapmam gerek?
Cevapla