Arkadaşlarım bir yere gittiklerinde haber vermiyolar bazen ve kendimi değersiz olsa da olur olmasa olur gibi hisdediyorum napcam?

Şöyle söyliyim mesela az önce arkadasımı aradım fazla kişi hep brilikte toplanmışlar bi arkadasın evinde oturup sohbet ediyorlarmış beni çağırmadılar ve kendimi sadece seçenek olarak görüyorum ama bazı kisiler öyle bi bağ kuruyorki nereye gitseler kanka sende gel diyolar birbirlerine nasıl bu bağı yakalıyolar anlamıyorum
Arkadaşlarım bir yere gittiklerinde haber vermiyolar bazen ve kendimi değersiz olsa da olur olmasa olur gibi hisdediyorum napcam?
Cevapla