Arkadaş ortamında yapılan espirileri bazen geç anlıyorum arkadaşlarım çok garipsiyor normal mi?

Onlarda bazen geç anliyor hatta bazıları çoğu kes geç anliyor ama kimse onlarla dalga geçmezken hepsi benimle dalga geçiyor neden böyle yapıyor sizce?
Arkadaş ortamında yapılan espirileri bazen geç anlıyorum arkadaşlarım çok garipsiyor normal mi?
Cevapla