Ben mi çok asosyalim? Eşimin arkadaşlarımı çok sosyal? Hamgimizde tuhaflık var?

Eşimin çok samimi arkadaşlarım var. Yıllardır birlikteler. Bizde yeni evliyiz zaten gündüz çalışıyoruz hafta sonu iki günde basbasa kalalım diyoruz. Evimizde olalım temizliğimizi yapalım birlikte zaman geçirelim istiyorum. Başlıyorlar aramaya oraya gidelim buraya gidelim kadınlar ayrı toplanıp bir yere gidiyor erkekler bir yerde toplanıyor. Ve onların işi bizimkinde zor yani karı koca belki gece 11 de ece gidiyordur. Demiyorlar mı hafta sonunuda birlikte geçirelim. İki kere aradılar sabahtan beri. Ikisindede yok dedik. Yarın yine arayacaklar eminim. Ev neden rahatsiz ediyor bu insanları da evde durmuyorlar sizce. Kim garip

Ben mi çok asosyalim? Eşimin arkadaşlarımı çok sosyal? Hamgimizde tuhaflık var?
Cevapla