Sevgilim var arkadaşlarım başkalarıyla da konuş ne haberi olucak diyolar ama bana yanlış geliyo onlar mı anormal ben mi?

Gervekten beni mi tuhafım anlamadım

Sevgilim var arkadaşlarım başkalarıyla da konuş ne haberi olucak diyolar ama bana yanlış geliyo onlar mı anormal ben mi?
Cevapla