İş yerinde evde arkadaş ortamında sürekli küçümsenip saygısızlığa uğruyorum. Kendimi bu konuda nasıl eğitebilirim?

İstiyorum ki insanlar bana saygı duysun saçma durumlara maruz kalıp üzülmek akşam kafamı yastığa koyduğumda zihnimi bunlarla meşgul etmek istemiyorum.
Çok sıcakkanlı ve biraz da saf bir insanım insanlara zararım dokunmamasına rağmen olumsuz durumlarla karşılasıyorum.
Mesela nasıl laf sokabilirim kendimi nasıl saygı duyulan bir insan konumuna getirebilirim?
Sürekli küçümsenip 2. Planda kalıyorum küçük büyük herkes saygısızlık ediyor laf sokuyor. Bir tür psikolojik baskı gibi.
Ben kibar oldukça onlar daha çok kabalaşıyor acaba yırtık mı olsam? Daha mı az zarar görürüm?
Güncellemeler
+1 yıl
@KızlarBirAdımÖne
Güncellemeler
+1 yıl
@AydınSerdarKuru
İş yerinde evde arkadaş ortamında sürekli küçümsenip saygısızlığa uğruyorum. Kendimi bu konuda nasıl eğitebilirim?
Cevapla