Laf sokup duruyorlar sadece istedikleri işi yapmadım diye
3 ay
bir gün tek düşürdüğünde yüzlerine karşı hepinizin alayını soyunu sopunu s*kerim a*k çocukları derdiniz ne lan sizin diyebilirsin dişlerini göster hocam dişlerini sürekli gardını aynı yerde tutma onlar iyi laftan güzel sözden şevkatten anlamazlar vasıfsız or*spu çocukları onlar
Hay agzina sağlik bende soyluyorum ama içimden
Genç dostum böyle durumlar moralini bozmasın 😊 Ayağını kaydırmaya çalışan insanlar aslında kendi eksiklerini senin üstüne yansıtır. Sen sakinliğini koru ve işini temiz yapmayı sürdür 💪 Böylece duruşunu en net şekilde gösterirsin. Unutma özgüvenli bir tavır çoğu lafı boşa düşürür. Kariyer yolculuğunda da hep kendi çizgine odaklan başarı zaten seni takip eder 🌿✨
Cevap
4Cevap
Bende de aynıları var ama takmıyorum işim belli zaten
Amaçları sence ne
Ayağımı kaydırmak olabilir
Neden ayağını kaydırmak istiyorlar sence
Hiçbir fikrim yok
Allaha bırak en iyisç
İsyan etmek istemem ama her girdiğim işyerinde beni istemiyorlar ayağımı kaydiriyorlar
Sana yemin ederim 27 yaşındayım yalaka ve karaktersiz olmadığım için yaşadığını yaşıyorum kimse umrumda değil kimse sevmesin bana yakışanı yaptım sende umursama kaliteli insansın
Allah seni iyilerle karsilastirsin
Amin misli sana olsun sen onlar gibi olmadığın için bu durumdasın her yer aynı hazmetmeyi öğrendik
Kimseye zararım yok inan
Bende kimse zarar vermem kimse zarar görmesini istemem içimizdeki bu iyi niyet sadece insanlar kötü
Bu benle uğraşan arkadaş ölümden döndü agir hastalık geçirdi iyileşti şimdi ama yine aynı huylar
Hasmın sahibi Allah Allaha bırak en iyisi bu kimse ahı kimsede kalmaz
Haklısınız
boş ver kafana takma hayatta sen önemlisin gerisi boş ver
Tskkur ederim
Rica ederim 🙂
Patrona söyle
Daha kötü olur diye söylemiyorum
Daha kötü ne olabilir bacımmm
İşten atılma mesela
Sana akran zorbalğı gibi bişy yapıyorlar söyle bence sen bilirsin dayanamazsan söylersin
Nedir bu akran zorbalığı ya
Hepsi benden büyükler
Ezdirme kendini dogru yoldasin
Şikayet eder açığımi buluyor
Yaparlar oyle. Ben kac kere atildim işten
Ben işimi kaybetmek istemiyorum
Kanki ozaman susucan kopruye gecene kadar ayiya dayi de😀
İşte diyorumki onun için ne yapmalıyım burfan fikir edinecektim
Bir seneyi geçti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?