Eşim elektroniğe çok fazla para harcıyor?

Merhaba, biz yeni evliyiz. Evlenmeden kısa süre önce ikimizde sektor degistirme karari aldık ve kasa topladık. Ancak eşim çok faza paralar harcayarak sürekli oyun ve bilgisayar parçaları satın almaya devam ediyor. Ailesinin durumu iyi olduğundan yatırım olduğunu söylüyor diye her ay para veriyorlar ama evde ben görüyorum bunun sadece teknoloji deliliği olduğunu. O şu an evde, çalışmıyor, sözde sektor değisimi icin kursa falan gidecek ama baktığı araştırdığı yok. Benim ekonomik durumum ve çalışma koşullarım çok daha ağır ne yazık ki. Harçlığı benim aylık gelirimin kat kat fazlası. Aynı evde 2 kişinin bu kadar farklı hayatları olması beni çok üzüyor ama bunu ne desem anlatamıyorum, benim param sen kendi paranı harcayabilirsin ben de benimkini diyor. Yani ben lüks olmayan ev ihtiyaçlarıyla kredi kartı borcumu nasıl ödeyeceğim derken o 5 bin liraya 3. Kulaklığını alıyor. Bu durumdan çok rahatsızım ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, bana önerisi olan var mıdır? Sizce ben mi abartıyorum?

Eşim elektroniğe çok fazla para harcıyor?
Cevapla