Eşim pahalı olan ne alsa işini bahane ediyor. İşi için pahalı şeyler alması normal mi?

Arkadaşlar eşim kendi işini yönetiyor yani şirketi var kendisine ne zaman pahalı bir şey alıyor olsa mesela iş için böyle şeyler almak gerekir işte insanlar buna önem veriyor diyor geçen gün de farklı bir şirkette adamın kolunda pahalı 1 saat varmış telefonu da iPhone 14müş eşim dedi ki çok mahcup oldum benim de almam gerekiyor yani muhtemelen bunları bana mahcup olmamak için söylüyor fakat ben ona kendi canının istediği bir şeyi de alsa tepki vermem ki sonuçta benim de ihtiyaçlarımı karşılıyor neden bunu yaptığını bilmiyorum umarım benim düşündüğüm gibidir bana mahcup olmamak içindir sizce neden bunu yapıyor?

Eşim pahalı olan ne alsa işini bahane ediyor. İşi için pahalı şeyler alması normal mi?
Cevapla