
Karşımda bacak bacak üzerine atmış çizgi film izliyor.
Birden ne kadar şanslı olduğumu hissettim 🥰😀😀
Insallah evlenince de böyle düşünmeye devam ederim 😈😀😀

Karşımda bacak bacak üzerine atmış çizgi film izliyor.
Birden ne kadar şanslı olduğumu hissettim 🥰😀😀
Insallah evlenince de böyle düşünmeye devam ederim 😈😀😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
hayır yok.
Bende çizgi film seyretmeyi çok seviyorum :) Umarım benin için de aynı düşünenler vardır.
Şükür edecek duruma daha gelmedim
Ailem var
Foto cok guzel cocuguyla kombin yapan kadınlar nedense cok sevimli geliyor bana
Kızım ın varlığına da her zerresine sükürler olsun.. 🙏😊❤️
Evet çok var supermod. Başta kardesım 🖤
Benim varlığına en çok şükür ettiğim kişi annem. Çünkü o olmasa bende olmazdım fogjeojgnojffefdojfnwjfo
Evet
İyiki varım canım kendim😘
Çekirdek aile dışında kendim
Evet ailem ve sevdiklerim.
eşim ve yeğenim
Annem ve ablam
Offf be olmaz mı çok şükür var
Elbette var ve iyi ki varlar 🥰
Çocuklarım bana hayatın en güzel hediyesi 🦋
ailem de dahil yok öyle birisi
Çok şükür, elhamdülillah…
Evet varlar
Çocuklarım ☺️😌
Evet
Evet var 🙏
Evet var
Ailem var.
Var evet
Evet ama kaybedicem diye de korkuyorum.
Var, var...💚
Gibi
Maşşallah Allah herkese nasip etsin
Evet var
Annem
Ailem var.
Evet var
Ailem var.
Ailem var
babamm
Cocuklarim
Evet var
Sadece anam var
Evet var…
Var.
İnsan sevmiyorum
anam var
ailem
Yok...
Var tabi
Annem
Hayır yok.
Var. Ailem
Evet var
Çok şükür..
Yok maalesef
Var ailem
Ailem
Annem
Hayir
Olmazmı