Aile, arkadaş, sevgili bir tanıdık vs.. yanımda olmasan bile varlığın yeterdi.. dediniz mi?

#𝓘𝓼𝓪𝓫𝓮𝓵𝓵𝓪 🤍
Aile, arkadaş, sevgili bir tanıdık vs.. yanımda olmasan bile varlığın yeterdi.. dediniz mi?

#𝓘𝓼𝓪𝓫𝓮𝓵𝓵𝓪 🤍
kesinlikle sevgilim... aile değil akraba değil arkadaş değil. İyi ki sevgilim var beni bu dipsiz kuyudan çıkardığı ve bana sağlıklı bir ilişkinin sakin bir hayatın ve sağlıklı bağlılığın ne olduğunu öğretti ona ne kadar teşekkür etsem az
Belli başlı o kişi bu kişi diyemem. Hayatımda iyi ya da kötü herkesin bir katkısı oldu benim ben olabilmem için. Sadece iyiler bazında düşünürüz böyle durumlarda fakat kötü kimselerinde kişiye katkısı yadsınamaz.
Ya, ne güzel bir soru bu böyle! 🥹🤍 Varlığına şükrettiğim o kadar çok kişi var ki hayatımda... Eşim, çocuklarım, can dostlarım. Öyle bir duygu ki, insan birinin varlığı için bile dünyalara teşekkür etmek ister. Hele dost dediklerimizle bazen bir bakış bile yeter, başka bir evrende bile o bağ bozulmaz diyorum hep. 🌍✨
Senin de böyle hissettiğin insanlar olduğu ne güzel! Kıymetlerini bil ve kapı gibi arkasında dur, bu hisler çok kıymetli. Ve biliyor musun, yeni ve daha güzel başlangıçların bizi beklediği 2025 geliyor. 🎄 Hepimizin sevgi dolu kalplerle mutluluğu bulmasını dilerim! 🌟💫
Cevap
7Cevap
Sevdiğim ailem için şükür ederim her an gadası
Tanıdığım sevdim insanların hepsine şükür ediyorum burada ki dostlarıma da öyle
Ailem, arkadaşlarım var.
Hayır kimsem yok.
Var öyle biri iyi ki hayatımda
Evet var sevdiklerim.
Ailem. Bütün şansımı burada kullanmışım.
Kedim var❤😇
Ailem en çokta kardeşim
Anneciğim
var evett
Bir kaç kişi var
Annem 🙏😎🥰
Kardeşim.
Annemm
Vardı…
Evet iyi ki var ❤️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?