Günaydın 17 Ağustos depremini hatırlıyor musunuz?

Allah kaybettiğimiz yakınlarımıza rahmet eylesin.
O anı bir daha yaşatmasın.

Öyle bir gece düşünün ki;
İyi geceler diye öptüğünüz ailenizi,
Küs arkadaşlarınızı,
Kapı önünde duran köpeğinizi ya da evde beslediğiniz kedinizi sabah bulamayacaksıniz.

Sesimi duyan var mı.
Yıllarca unutamadığım cümle.
Sesini her 17 Ağustos da duyuyoruz.
17.08.1999 ( 03:02 ) 🎶

Günaydın 17 Ağustos depremini hatırlıyor musunuz?
Günaydın 17 Ağustos depremini hatırlıyor musunuz?
Günaydın 17 Ağustos depremini hatırlıyor musunuz?
Cevapla