Dış görünüşümü hiç sevmiyorum sizce estetik olandan değiştirebilir miyim?

Şimdilik zayıfım kilom ve boyum yerinde (163 boy, 52 kilo) aslında cildimde temiz ergen olmama rağmen ama dış görünüşümü beğenmiyorum çok beyazım hatta sarıyım kansızlıktan dolayı hiç beğenmiyorum kendimi sizce ilerleyen zamanlarda güzelleşir miyim çünkü günümüzde herkes dış görünüşe bakıyor göz altlarım çökük ve mor hatta çok güldüğüm için şimdiden kırılmaya başladı estetik, botoks gibi şeyler olmadan ileride güzelleşebilir miyim sizce? (ileride yeşil renkli lens takacağım, kilo alırsam spor salonuna kaydolacağım ve haftalık cilt bakımı yaptıracağım şimdi sınava hazırlanıyorum o yüzden çöktüm biraz) sizce güzel bir kız olabilir miyim? Ama yinede şükür etmek gerekiyor her insana güzeldir ✨🌟✨

Güncellemeler
+1 yıl
Estetik olmadan olacaktı klavye kendiliğinden değiştirmiş kusura bakmayın. 😇
Dış görünüşümü hiç sevmiyorum sizce estetik olandan değiştirebilir miyim?
Cevapla