Şimdilik zayıfım kilom ve boyum yerinde (163 boy, 52 kilo) aslında cildimde temiz ergen olmama rağmen ama dış görünüşümü beğenmiyorum çok beyazım hatta sarıyım kansızlıktan dolayı hiç beğenmiyorum kendimi sizce ilerleyen zamanlarda güzelleşir miyim çünkü günümüzde herkes dış görünüşe bakıyor göz altlarım çökük ve mor hatta çok güldüğüm için şimdiden kırılmaya başladı estetik, botoks gibi şeyler olmadan ileride güzelleşebilir miyim sizce? (ileride yeşil renkli lens takacağım, kilo alırsam spor salonuna kaydolacağım ve haftalık cilt bakımı yaptıracağım şimdi sınava hazırlanıyorum o yüzden çöktüm biraz) sizce güzel bir kız olabilir miyim? Ama yinede şükür etmek gerekiyor her insana güzeldir ✨🌟✨
Güncellemeler
+1 yıl
Estetik olmadan olacaktı klavye kendiliğinden değiştirmiş kusura bakmayın. 😇
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
takmayın bu kadar dış görünüşü evlilik ömrü olmuş 2 yıl yarısı kavgayla küslükle geçiyor. karaktere ve ortak kafa yapınız var mı buna bakın
Evliliğe daha çok var ya lisedeyim daha kdkcjf ama güzel olmak istiyorum güzel olana herkes saygı duyuyor bu acı bir gerçek insanlar dış görünüşe tapıyor
güzelliğin için sana saygı duyanlara sen saygı duyacak mısın
Dünyanın yarısından çoğu öyle nasıl bir hamam böceğine ıyy öğk diyoruz ama bir uğur böceğini elimize alıp sevebiliyorsak insanlarda güzellikte böyle bir şey
anladım abi
Tamam teşekkürler kafanı ağrıttım fjfjjckfnjg ama öyle önemli gibi ama önemsiz bir şey sonuçta hepimiz yaşlanacağız
Bu saçma şeyleri sorun yapma hayatın tadını çıkar ya
Galiba ergenlikten dolayı şu sıralar özellikle çok takıyorum beğendiğim bir manken var ona benzemek acayip istiyorum ama imkansız gibi bir şey tamam belki kafa şeklimiz falan benziyor ama kadın 10/10 Maşallah
Ah bu özenti hallerimiz yokmu herkesin güzelliği kendine o öyle güzel sen böyle birak bence o mankeni sevmekle yetin daha güzel şeylere özen canım hayatta başarılar
Sağol abla ✨
Bazi yuz tipleri estetige yatkin oluyor. Fotografini koyarsan daha iyi yorum yapabiliriz
Koyamam ama genelde insanlar yüzümü beğenir yuvarlak kafalı, küçük gözlü, burnumda küçük ama evde gözlük taktığım için hafif kemerli ama seviyorum burnumu, elmacık kemiklerimde var, çok beyaz tenli, çok fazla sçaı olan bir kızım
Bence şu an guzelsindir 🙂 sosyal medyaya takılma kimsenin tipi kimsenin umurunda olmuyor.
Ama herkes manken gibi içten içe imreniyorum tabi imrendiklerimin hepsi makyaj ya da estetik uygulaması yaptırmış ama ben yaptırmam annem sütümü helal etmem dedi yaptıracaktım ama öyle diyince kaldı hem burnumda falan bir şey yok sadece sınav dolayısıyla makyaj yapmayı falan çok bilmiyorum kendime vakit çok ayıramıyorum galiba o yüzden
Bu arada teşekkürler güzel dediğin için o senin kalbinin güzelliği ✨
Kalbim pek güzel değildir 😉 ama teşekkür ederim. Herkes manken gibi olsada bir kazancı yok, meslekler hariç. Bende 2-3 sene önce çok takilirdim tipime hatta dışarı cikmaya utandigim zamanlar bile olmuştu 🙂 Sonra kendi kendime dusundum ve su soruyu sordum. Dışarıda güzel olmayan hicbir insana cirkin demedim çünkü umurumda değil milletin tipi 🙂 kim ne yapsın benim tipimi 🙂 Kısacası cok takilipta kendini strese sokma gerçekten değmez 🙂
Aslında bende çok takmıyorum Allaha şükür eşim yüüzm düzgün, herhangi bir sorunum yok ama merak ediyorum acaba bundan 4 yıl sonra ne olacak genelde liseden sonra insanlar değişiyor ya acaba güzelleşecek miyim yoksa dahada mı çirkinleşeceğim
Guzellesirsin merak etme 🙂 cirkinlesen görmedim ben daha, ama stresten uzak dur 😒 guzelsindir zaten kendinde biliyorsun 🙂
Teşekkürler dediklerin beni mutlu etti 😇
Her zaman mutlu olman dileğiyle iyi akşamlar 🙂
Kaç yaşındasın?
Lise 3 e geçtim
Daha yaşın genç estetik için çok erken zamana bırak güzelleşirsin. cilt bakımlarını ihmal etme
Yok yaptırmayacağım zaten estetik olmadan nasıl güzelleşirim dedim zaten yukarıda annem hakkımı helal etmem dedi yoksa
Sevin
Değişir
İnşallah güzel olurum
Ama olamsamda bunada şükür he rinsna güzeldir sonuçta