Ptt'deki yaşlı çalışanı nereye şikayet edeceğim?

Merhaba sevgili üyeler, her ptt'ye gittiğimde yaşlı çalışan bilerek çok yavaş çalışıyor ama öyle böyle değil adamın sağlığı yerinde sadece yavaş yapıyor sanki biz insanlara inadı varmış gibi nasıl desem kargo tartarken öyle yavaş ki videoya alsam yavaş çekim çektiğimi sanırdınız. Bugün ptt'ye yine gittim bu sefer adam boş boş oturuyor bilgisayarda bir şeyler yapıyor gibi davranıyor.. Biz insanlar saatlerce sıra bekledik. Sorulara yanıt vermiyor, verirse gönülsüz veriyor.. Kaç kişi o adamla kavga etti.. Artık benim de sabrım taştı eğer işini sevmiyorsan çık git bizi neden olumsuz etkiliyorsun? Millet fatura yatırmaya geliyor 15-20 dk sürüyor işlem bu kadar uzun olamaz? Artık dayanamıyorum bu adama arkadaşlar iş arayan binlerce insan varken bu nankörün yaptıkları zoruma gitti

Ptt'deki yaşlı çalışanı nereye şikayet edeceğim?
Cevapla