Bırakın artık şu saçma feministliği?

Tamam kadın haklarını koruyoruz doğru yapıyoruz ama feministik de bir yere kadar kadın erkek güçleri aynıdır diye savunmayın Mesela bir erkek sokakta kavgaya düşerse yumruğuyla tokadıyla kendini koruyabiliyor ama biz koruyabilir miyiz? tekme tokat dalabilir miyiz? yapamayız bunu, kim özel ders alıyorsa o yapabilir ama herkes yapamaz Yeter artık şu saçma feministlik
Bırakın artık şu saçma feministliği?
Cevapla