Kadınlar, Feminizm saçmalığından ne zaman vazgeçeceksiniz?

Soru yukarıda. Siz gerçekten kadınların ezildiğini falan mı düşünüyorsunuz. Ama burada ezilme derken ikiye ayırmam gerekiyor. Toplumsal ve hukuksal olarak. Hukuksal açıdan konuşacak olursak nafaka, mal paylaşım kanunu, kadının beyanı esastır, kadın askere gitmez erkek askere gider kanunu, kadınlar ağır işlerde çalıştırılamaz kanunu, kadınlar 5 yıl erken emekli olur, kadınlar 18'ini gecse bile GSS odemez. Kadinlar 25'ini gecse bile babalarinin sigortalarindan faydalanabilir vs vs gordugunuz gibi kadinlarin lehine bir suru kanun varken erkeklerin lehine tek bir kanun yok. Bir erkegin cani sizin iki dudak araniza bakiyor. Bundan otesi yok. Hukuksal acidan acik ara siz ustunsunuz. Toplumsal acidan bakacak olursak yine erkekler eziliyor. Is aliminda kadinlara uygulanan pozitif ayrimciliklar, kadinin beyaniyla linc edilen erkekler, kadinlarin istedikleri gibi erkeklere siddet uygulayabilme hakları, eş seçim avantajı, regl izni, süt izni vs.. toplumsal açıdan yine siz üstünsünüz sizi ezen kimse yok artık bırakın şu feminizm masalını bunun vebalini ödeyemezsiniz bu ideolojiyi savunduğunuz her dakika tüm erkeklere işkence oluyor. Maskülist olun da demiyorum ama toplumsal ve hukuki açıdan siz üstünsünüz geriye de başka bir alan kalmıyor zaten. Gelip yorumlarda tecavüze uğruyoruz, siddet goruyoruz falan demeyin tecavuzlerden fazla tecavuz iftiralari var, kadina siddet olaylarinda da fransanin gerisindeyiz. Artık erkekler kadınlara dokunamaz hale geldi paranoyak olduk.
Kadınlar, Feminizm saçmalığından ne zaman vazgeçeceksiniz?
Cevapla