Okulda hiç akran zorbalığına uğradığınız mı?

Okulda hiç akran zorbalığına uğradığınız mı? Ben çok uğradım ilkokulda ve ortaokul da çok zorbalığa uğradım hep dışlandım dövüldüm ezildim lisede ise zaman zaman oldu ama en çok ortaokul da bana oldu bu olaylardan sonra da bende travma oldu ve sosyal anksiyete bozukluğum da var şu an psikolojik destek alıyorum her gün antidepresan hap kullanıyorum.

Okulda hiç akran zorbalığına uğradığınız mı?
Cevapla