
Bazı şeyleri konuşmak gerektiğini düşünüyorum çünkü bazı mide bulandırıcı insanların arkadaşlarım ile konuşması kanıma dokunuyorrrrr

Bazı şeyleri konuşmak gerektiğini düşünüyorum çünkü bazı mide bulandırıcı insanların arkadaşlarım ile konuşması kanıma dokunuyorrrrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Rahat konuşurum
Konuşurum tabi gayet. Arkadaşlarımla aram iyidir, her şeyi konuşuruz gayet. Nadir insan alımı yapıyoruz zaten :D
hayat onun ben karışmam ama bana karşısında ki ile alakalı fikrimi sorarsa gördüklerimi düşüncemi söylerim
Evet konuşuyorum kırılması gerekiyorsa kırılır takmıyorum.
Çatır catır söylerim. İçimde kalıp bana dert olacağına söylerim karşıya dert olsun
Beni rahatsız eden arkadaşım bile olsa küfür ediyorum. 😂
Hay sen yaşa.
Bazı olayları görünce midem bulanıyor adeta 🤢
Arkadaşlarımla konuşamayacağım bir konu yok, rahatım kasmıyorum kendimi sonuçta önüme gelenle arkadaş olmuyorum.
herkes ile konuşulmuyor bu arkadaş dahi olsa.
Konuşurum, konuştum da..
O tarz insanlarla muhattap olan, benim arkadaşım olamaz, olamadı da..
Küfür etmeyi tercih ediyorum :D
Maalesef ya konuşamıyorum, keşke yapabilsem. 😑
Konuşuruz biz her konuyu sorun olmaz.
Hepsi ile değil biri ile çünkü diğerleri ile ilgilenmiyorum
Herkesle olmasa da evet
Rahatsız oluyorsam eğer konuşurum.
Konuşurum
Konuşabilirim
Herleyi herkesle konuşamıyorum
Konuşabilirim
Konuşuyorum
Hayır konuşamıyorum