
@efulimmm88 Sanki alıngan gibi 😐
Arkadaşlarınız ile konuşurken genelde nasılsınız?

@efulimmm88 Sanki alıngan gibi 😐
Arkadaşlarınız ile konuşurken genelde nasılsınız?
Genelde komik espriliyim ama yakın arkadaşlarıma arada naz yaparım alınmış gibi benimle uğraşsınlar isterim 😂

Bu şekilde yakın erkek arkadaşımla 🌸
Kankalık ne haller de? haberi yok 😃
Dimi bildirimleri açması lazımdı 😂 ama Instagram dondurmuştu o ara ondan görmemiş yoksa hesabını sorardım
Bu seferlik kurtuldu 😎
Ben konuşmalarımı arabayla yokuş yukarı önce 1 ve 2. vitesle çıktıktan sonra 4 ve 5. vitesle otobanda basmaya benzetiyorum. İlkte sesim normal böyle hatta kibar filan çıkar 2. dk dan sonra Allah ne verdiyse puahahah filan neyse çok şaapmayayım sen biliyorsun zaten ben de kamu oyuna daha fazla rezil olmak istemiyorum 🙈😁😎
Dünkü "Nee!!" Tonlayışın 😂😂
Kamyonlu plaza kızıyız ayıks 😎😅
Amca oğlu diyesim geliyor sana sus 😃
Emmimgızı olur bak 😅😅
Suss 😃
Sustum 🤐
Eee ben cevap vermeme gerek yok görüyorsunuz işte görsel 😂
İşimi benden daha fazla benimseyen arkadaş gibi arkadaş daha ne denirki 😃
Öküz olduğumu cümle aleme ilan etmeseydin keşke 😒
Burada öküz daha çok ben göründüm 😂😂
Hee o zaman sıkıntı yok 😃
Samimiyet ile saygısızlık arasındaki farkı anlayacak ve buna önem verebilecek insanlarla iletişim halindeyim. O yüzden sınırımı ve sınırını bilen arkadaşlarım var.
Cevap
19Cevap
Genelde sakinim
Daim olsun 🌸
Ben bir türlü böyle göremedim ya 😂😂 SS atar mısın gördüğün gibi.
Ben göremedim bir türlü uzun uzun saçlı halimi
Açık sözlüyümdür, arkadaş olmuşsak benim makara sözlerime de alışkındır muhtemelen. Sen de müşteri hizmetleri gibi cevap vermişsin ahahhsaj
Çok dikkatlisin ya fjdjs
Resmi olunca kasılıyor insan. Espri bile yapamıyor, karşıdaki ne der diye... sıcakkanlı olurum genelde... bu arada bu sohbetin devamını merak ettim 😀
-Üşenmedin mi 😂😂😂
-Hayır
-Süpersin süper ötesi varlıksın 😂😂
Süper ötesi varlık 🙄 404 eror eror eror
😀😀😀
Ahahah sohbetiniz daimi ve bol olsun efenim
Bilmiyorum ki kişiden kişiye değişiyor galiba sohbetimizin modu ve enerjisi
Teşekkür 😬yüksek modlar da olması dileğiyle 🌸
Şu anda kimse ile konuşmadığımı fark ettim nxjcjx resmi değilim
Ya sen nasıl konuşmazsın kimse ile hayret
Valla sjsgs artık flört tat vermiyor hsjsh
Daha büyük hedefler peşindesin
Artık konuşasım gelmiyor kimseyle artık heyecan hissetmiyorum
Random veya emoji ile, gayet doğal ve konu akışına göre. Ama bu kadar ciddi kesinlikle değil.😅
Bu ciddi görünen tarafı. 😬
Yazı da ben düz seviyorum. Bazen kullanmak istemiyorum emoji, random.
Doğrudur ya ben düz yazınca arkadaşlarım bir şey mi oldu dediği için yazamıyorum da 🙄
Arkadaşlarını alıştır 🙄
Ciddi konuşmak bana göre değil ya, randomlu, eğlenceli konuşurum ben. Eglenceliyiz napacaksın 😎
Hiç senle konuşamayacağız desene 😏
Seviyorum zaman zaman
Her şeyi de seviyorsun sen zaten 😬
Özellikle, lahmacun 😬
Kaç para sizin orada?
Yemeksepeti ilk siparişe özel 40 TL indirim veriyor... Böylelikle 2 tane 25 TL den alsan 10 TL ödersin. Bugün kendime 3 dürüm + ayran 10 TL gibi bir fiyata aldım
Öğrenmiş oldun 😬
Kampanya kodu Enfes40
Bütün ilk yemek siparişi verenlere var
Rica ✨
Sen daha iyi bilirsin beni sen söyle
Kafa başka yerde değil ise güzel. Diğer türlü düşük mod oluyorsun... Bizide üzüyorsun.
Ne denir ki? Cümlem çokta, elim gitmiyor.
Anlıyorum ben seni
Bir de ben anlasam kendi mi
Samimiyim. Alingan degilim. Sakalari kaldirabilirim. Derdi varsa dinler akil veririm. Derdim varsa anlatirim dinlettiririm 😅
O an içimden nasıl gelirse öyle konuşur, davranırım. Genelde de hep neşeli enerjik konuşmak gelir😂
Genelde standart yaklaşıyorum. Oldukça eğlenceli bir insan olduğumu düşünüyorum, düşünüyorlar.
Yeri geldiğinde ciddi yeri geldiğinde geyik makara 🙃
Ne demek. ben (tenk yu) 🤣🤣🤣🤣🤣
Knk biraz abartmışsın 😄🤣🤣
Karsi cins ile cok samimi arkadas olmam ama erkek arkadaslarimla rahat konusurum
kendim gibiyim eğlenceli hoşsohbet... tabii arkadaşlarımla değil dostlarımla böyleyim.
Çok kafa dengi biri olması lazım ki ben de eğlenceli olayım. O zaman denen laflara alınmaz zaten.
ped ciddi kalamiyorum genelde kim oldugu farketmiyor
Arkadaşlarımla samimiyim, tabii bu samimiyet kişiden kişiye göre değişir.
Genelde ciddi konuşurum, sonrası konuya göre değişebilir.
İroni yaparım şakaya çekerim ciddi olmayı sevmiyorum
Biraz ağır olmuş sanki😏
Mizacımı biliyor sonrasında bol bol gülmüştür 😏
Konuştuğum arkadaşım yok benim galiba ya 🥲
Yoo benle gayet sıcakkanlısın.
Hemen üzülüyor hemen 🧐
Evet evet fkdks
Gel bakalım bileyim
En yakınım ile her türden konuşuruz. 11li.
11. li nedir? Şifreli mesaj mı gönderdin
Bilmiyorum deme şimdi bana 😂
I do not know
Demedim 🙄
Dünyanın en boş insanıyım diyebilirim kdkdk
Ben de seni destekliyorum diyebilirim fjdks
Jdjdkxkdkx
en saçma halimdeyim genelde
Azılı suçlu gibi planlar yapiyoruz😂
Aradığım adam mükemmel ciddiyet
Bu ne yaa 😃iş görüşmesi gibi.
Resminin bir tık altı
Ne demek bir tık altı 😂
Arkadaşlarım la samimiyimdir
En çok konuşan ve insanları fazlasıyla güldüren
ruh halime göre değişir
Bol randomlu eğlenceli
Eğlenceliyimdir.
Genel olarak ironi yapan biriyim
Soğuk durmasın diye çok random kullanıyorum
Gereksiz ciddiyet saçma bir iletişim türü
Ilgincsiniz
Neden sayın gizli? Ve neden hep gizli geliyorsun sorulara? 😃 Yeter yani
Hep mi senin soruna ilkkez görüş attım ve canım gizli olmak istedi:d
Hep bu yaş aralığında bir gizli var onun ile karıştırdım. Pardon😬
10 dkkaya geliom tamam
Normal
İyi.
Normal kendim gibi
Samimi
Bana davranma şekline göre değişir
Relaxxx
Sevglimisnz
Hayır tabii ki
neşeli ve eğlenceli
Alınganım bende
Dobra
arkadaş gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?