• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

"Çalışmayan kızla evlenmem" diyen erkekler haklı mı? (Sayfa 2)

Anesthesier
Anesthesier Takip Et
Xper 6 Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1514
Yapay Zekaya Sor
"Çalışmayan kızla evlenmem" diyen erkekler haklı mı?
Cevapla
Evlilik Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
29 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

118

Cevap

147

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kimse kimsenin yükünü sırtına almak zorunda değil. Kadınlar da çalışmalı. Koca parası yemekle hayat kadını olmak arasında yasal imza dışında hiç bir şey yok. O da olmasa 10 numara hayat kadını demektir.

    2
    4 Yorumla
    • _Cemile_
      _Cemile_
      +1 yıl

      Bu kadar saçma bir yorum görmedim ben ne demek ev kadınlığıyla hayat kadınlığı aynı şey ulan hangi hayat kadını birlikte olduğu adamın arkasını topluyor hangisi yemek yapıyor çocuklarına bakıyor sabahtan akşama kadar evini temizliyor ev kadınları sizin sandığınız gibi boş beleş insanlar değil onlar olmasa sizin beliniz doğrulmaz siz çalışıp para kazanıyorsunuz diye dünyayı mı kurtarıyorsunuz sanki kazandığınız paranın yarısı moda makyaj ayakkabı gibi abuk subuk şeylere gidiyor zaten ev işleriyle zerre alakanızın olmadığı belli ki o yüzden kafanıza göre sallıyorsunuz!

      Yorumla
    • Yaşayabilmerem
      Yaşayabilmerem
      +1 yıl

      @_Cemile_ sanırım kendisi hayat kadınlığı yaparak zengin olmuş o yüzden maaşı olmayan ev hanımlarına ezik gözüyle bakıyor 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      🥴 Ev hanımlarının damarlarını patlattık iyi mi 😅🤣

      Yorumla
    • Guseeee
      Guseeee
      +1 yıl

      Helal kız tam benim kafadansın bekar mısın

      Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Bundan 20yıl önce bu soruyu yanıtlasaydım gerek yok derdim. Şimdi ise kadınında çalışması şart diyorum

    2
    0 Yorumla
  • filinta1
    filinta1 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Pembelilerin yorumlara bak nasılda paracı oldukları ve hazıra konacak tipler olduğu belli ama SFDGHGHHGDFDDFS

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Erkeğin kadına böyle bir şart sunma hakkı yok. Çalışıp para kazanmak erkeğin görevidir kadın isterse çalışır kendine yetmek kovasına muhtaç olmamak için. Çalışmayan kadın istemem diyen erkeği ben zayıf karakterli olarak görürüm

    2
    15 Yorumla
    • burakistan35
      burakistan35
      +1 yıl

      bende soyle soyleyım kendıme uygun egıtım statusu olan yabancı dıl bılen buyuksehırde bellı yasayıs kalıplarında bırak eşi sevgılı tercıhım ..
      bıze gorede sen bende döt yok ne okumaya ne calısmaya anamınevınde camış gibi bakıldım 250 gramım var pazarlar zengıne kanca takar orada baktırır en buyuk hayatımdakı basarı evlılık ve ceyız 2 tanede cocuk yaparım dıyen un kurabıyesısın yanı asıl karakter yoksunu senın gıbı dusunen bu ulkedekı ınsanlar uretmeyen yasanmıslıgı olmayan para kazanmanın anlamını blmeyen dik duramayan kısılerden ne ulkeye nede evıne hayır gelır.

      türk aile yapısı ve dini argümanları geç arkasına saklanıp yazma de döt yok bizde be kardeş bizide böyle kabul edin de , velev ki kendı ozguvenı olmayan basık ve silik karakterli erkek cok bızıde boyle kabul edecek de olsun .

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @burakistan35 terbiyesizlik yapma önce saygılı ol bu bir ikincisi hem egitimliyim hem de iki tane yabancı dilim var ayrıca da çalışıyorum da fakat çalışmak benim tercihimdir bir erkek bunu bana dayatamaz bana çalışma diyen erkeği de hanzo görürüm eğer mesleğim var ise çalışmak istiyorsam çalışırım ayrıca sen ve senin gibiler sizin bir tarafınız yemiyor evlenmeye ve karekter yoksunusunuz ki eş değil sevgili diyip kullan kullan sıkılınca bırak ahlaksızlığıni medeniyet diye arkasına sığınan zavallilarsiniz

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      tamam sen zayıf karakterli olarak gör. çoğu kişide bu düşüncelerini asıl eziklik olarak görüyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @cheekystaff yok ya kadın çalıştıran ezik olmuyor da kafaya bak

      Yorumla
    • burakistan35
      burakistan35
      +1 yıl

      yürü git ya eziksin sadece bu . sen egıtım lı ıkı dıl bılıoyorsan körfeze atar kendımı ıntıhar ederim sallama klaveyeden. egıtımlı statusu olan bır kadın bu kazar ezik olup ezik cümle kuramaz . at kafalı

      Yorumla
    • burakistan35
      burakistan35
      +1 yıl

      senın gıbı insanlara saygı gösterenlere üzülüyorum . oy oranıda bellı bu ülkenın bu yüzden işte . yazık senın yetırstırdıgın cocuktanda adam olmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @burakistan35 ssiktir git canım kendimi sana ispatlayacak değilim hayvan kullandığı cumleyr bak senin kendine saygın yok ki insanlara saygın olsun. Bu benim düşüncem sana noluyor git calistiracagin kadın bul kendine terbiyesiz görgüsüz siz de erkek misiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kadınla seks yapayım ama kadının hiçbir ihtiyacına karismayayim eskiden büyüklerimizin mesleği mi vardı dedelerimiz babalarımız eşlerine her türlü sevip sayıp bakıyorlardı asıl adam onlar senin gibilere ben erkek gözüyle bakmam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @burakistan35 senin yetistirdiginden adam olur doğru kadına saygın yok bi kere

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ayrıca yüksek kimyagerim İspanyolca ve İngilizce olmak üzere iki tane yabancı dil biliyorum ilaç firmasında çalışıyorum eli yüzü düzgün minyon güzel bir bayanım çatla. Sen gibiler karşımda saygı duruşuna geçiyor yüz vermiyorum

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      gerçekten güldürdün.. daha çalışan kadını tercih etmek ile kadın çalıştırmak arasındaki farkı bilmiyorsun.. nyse uzatmaya gerek yok..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @cheekystaff peki kadının imkanı olmamışsa eğitim alamamissa sonuçta hayat herkese adil davranmıyor sevsen de çalışmıyor diye istememez miydin

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      sevgi dediğin şeyin insanın yüzüne bakınca ay aşık oldum demek olduğunu sanıyorsan daha lisedesin demektir.
      insan uyumlu olmadığı fikirlerinin oturmadığı hareketlerini düşüncelerini beğenmediği birini nasıl sevebilir. en fazla hoşlantı olur. oda evlilik için saçma bir sebep.

      benim çok güzel ev temizlerim harika pilav yaparım börek açarım diye övünen bir insanla mutlu olmam imkansız. amaçsız gelir. öte taraftan kişi gerçekten zekidir. imkansızlıktan okuyamamıştır. tabiki saygım var ama ben üni okurken sınıfımda 45 yaşlarında insanlarda vardı. bizim burada konuştuğumuz konu kişinin eğitim almaması kalifiye bi iş bulamaması değil. zihniyetin kocam bana baksın bende evde yemek yapıyorum temizlik yapıyorum yeter diyen kadın olması.

      ben çok güzel yemek yaparım. eşim çalışmadığı dönemler oldu ülke değişikliği yüzünden. ona ramen işten gelip yemek yaptığım oluyordu çünkü seviyorum. öyle makarna filanda değil. baya 3-4 çeşit yemek. tatil günlerimde ev temizliğine yardım ederim her zaman eğlenir gezer tozarız. ama eşim bana gelipte ay ne çalışacağım ya senin maaşın yeterde artar zaten dese şahsen gözümdeki değeri azalır. inanılmaz bir basitlik bu çünkü.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @cheekystaff öyle düşünürsen saygı duyarım keza ben kadının çalışması taraftarıyım çünkü kendi annen baban dâhi olsa bi yere kadar isteyebilirsin ama kendi paran olunca istediğini yaparsın zaten ben de kocamın parasını yiyeyim tarzı kadınları savunmuyorum ayrıca insan çalışmaktan ziyade kendini geliştirmek için ufkunu açmak için okumalı nice okumuş olup cahil dediğimiz insanlardan daha edepsiz saygısız olanlar var fakat benim demek istediğimi anlamadan hakaret etmişsin ben çalışmayan kadınla evlenmem diyen erkek bana kaba ve bencil geliyor diyorum kadının çalışıp çalışmaması kendi insiyatifinde olmalı erkeğin de ev işi yemek yapmasi da kendi insiyatifi

      Yorumla
    • cheekystaff
      cheekystaff
      +1 yıl

      hayır değil işte. hayatta her şey müşterektir. her şey beraber yapılmalı.

      Yorumla
  • Bumerang44
    Bumerang44 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Herkesin kendi kararı ama insanları çalışan çalışmayan diye ayrım yapıp biri birinden üstün gibi görmektir yanlış olan insanın çalışanı değil çalışkan olanı daha üstün görülebilir ancak

    2
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı.

    Beni eglendirsin de ister çalışsın, ister çalışmasın.. Gonlümü hoş tutsun, ona helalinden imam nikahı yaparım 😄😄

    2
    0 Yorumla
  • met96
    met96 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Ben ev işinin yarısını yaparım ve çalışmayan kadınla evlenmem ben çalışıyorsam karım da çalışmak zorunda

    2
    4 Yorumla
    • lilazambak
      lilazambak
      +1 yıl

      Senin çalışan kadın istemeye hakkın var. Çünkü ev işlerine yardım ederim bile dememişsin, direkt "ev işinin yarısını yaparım" demişsin... Türkiye'de öyle erkekler var ki, hem kadın çalışsın istiyor hem de ev işlerini kadına yığıyor, kendi arada salata ve et yaptığı için içi rahat.

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Ben eskiden aşcıydım mutfakta tüm işi yaparım yemek den bulaşığa mutfağın temizliğine kadar ayrıca eşim makineye çamaşır attıysa ben gider çamaşırları asarım tüm bunları söylememe rağmen çalışan eş istediğim için çoğu kadın laf ediyor teşekkür ederim anlayışınız için size

      Yorumla
    • lilazambak
      lilazambak
      +1 yıl

      Kızların yorumlarını da okuyacağım, niye laf ediyorlar anlamadım. Benim bildiğim asıl "kadın çalışmasın" diyen erkeklere kıl olunuyordu.

      Yorumla
    • met96
      met96
      +1 yıl

      Çalışma hayatının zorluğunu gören bir çok kız evde olmak istiyor

      Yorumla
  • Kejra
    Kejra Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Şimdi çocuk falan doğar o dönemlik çalışmaz ayrı ama genel olarak çalışmasın evde oturup yemek programı seyrediyim kafasındaysa hop kardeş dur orada hayırdır bi empati yap bakayım kocan evde kahvede dışarda sen çalışıcan faturayı marketi ıvır zıvır yetiştirebilcen mi

    0
    0 Yorumla
  • İɴfᴇʀɴᴏ
    İɴfᴇʀɴᴏ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 67%
    +1 yıl

    Çalışmak zorun, da ve kendi ayaklarının üstünde durmak zorunda diye, düşünüyorum tabi ki de, iyi bir işte kendini üzecek yoracak, bir işte değil

    0
    0 Yorumla
  • TOKAREV
    TOKAREV Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Haklıda değil haksızda değil. İyi para kazanıyorsam eşim çalışmak istemese zorlamam açıkçası. Yani şartlar zorlasa da istemiyorsa çalışmak daha çok çalışırım.

    0
    0 Yorumla
  • ByBilmeyen
    ByBilmeyen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 90%
    +1 yıl

    Erkeğin maddi gücüne göre bu konu değişebilir.
    Kadın ne istiyor önemli olan o.
    Ailesine bakabilecek mi erkek.
    Veya kadın belki seviyor istiyor çalışmayı olabilir normal.

    0
    0 Yorumla
  • cilginsey
    cilginsey Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 49%
    +1 yıl

    Toplumun cinsiyetsizleştirildiğinin bir göstergesi... kadınlar kocamın iznini almam haber veririm diyorsa erkekler de çalışmayan kıxla evlenmez... gayet de aynı eğilim

    0
    3 Yorumla
    • burakistan35
      burakistan35
      +1 yıl

      eğitim durumun ne?

      Yorumla
    • cilginsey
      cilginsey
      +1 yıl

      @burakistan35
      Ne alakası var benim eğitim durumumla

      Yorumla
    • burakistan35
      burakistan35
      +1 yıl

      sen nerden cıktın . sana degıl bın yorum var yerı yanlıs yazmısım .

      Yorumla
  • Kmlasdfg
    Kmlasdfg Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Mesele hak mevzusu değil zaten eğer birbirlerini seviyorlarsa ve bir gelecek kurmak istiyorlarsa herkes üzerine düşen görevi yapmalı. Yani maddi geçim için veya evdeki işler için müşterek bir yaşam sürdürülmelidir. Ben çocukların anneleri tarafından büyütülmesi ve yetiştirilmesi taraftarıyım çünkü çalışan anneler olduğunda çocuk ya nenesinin yanında büyüyecek ya da kreşte bunun gibi çok değişik denklemler var ve bunu belirleyecek olanlar ortak yaşam kurma yoluna giden çiftler belirlemeli

    0
    0 Yorumla
  • Papagandukkani
    Papagandukkani Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 44%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Ekonomik şartlar zorlamıyorsa kasmaya gerek yok ama çalışan kadın daha sakin kadındır çalışmayan ya harcamak için yer arayacak ya da akşam evde adamı harcayacak 😅

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben şahsen çocuk olana kada çalışılmalı mantığındayım. Şahsen ben çocuğum olana kadar calısırm sonrasında onunla vakit geçirir benimle büyümesini isterim. He ama zor durumda oluruz yetmez yine çalışırım. Ama direkt erkeklerin çalışmayan kadınlara tuhaf gözle bakması kötü! Hem ev işi yemeği çamaşırı hiçbir şey bitmiyor yardım desen o da yok kim yapacak bunları?

    0
    2 Yorumla
    • Bqtan
      Bqtan
      +1 yıl

      Ev işlerinin yarı yarıya bölüşüldüğü sistem de kıza ben de kötü bakıyorum eğer ben ev işlerinin yarısını yapayım sen de çalış dediğimde hayır derse demiyorum çünkü hayır deme gibi bir şansı yok çünkü ben daha evlenmeden önce bunların hepsini sorup kesinlikle net bir cevap almadan evlenmeyeceğim hatta gerekirse şahit varken örneğin sorularımın cevabını aldıktan sonra illaki birileri evlilik hakkında birşeyler soracaktır ben de konuyu buraya kaydırıp zaten bu konuda şu şekilde yaşayacağımıza dair anlaştık derim şahit de tamam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Bqtan ev işleri okey ✅ çocuk olunca peki? Annenin yanında büyümesi mi daha iyi farklı insanların yanında büyüyüp farklı huyları olması mı iyi

      Yorumla
  • DELİKANLIPRENSSSS
    DELİKANLIPRENSSSS Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Banane ya çalişmasin ben bakarim ona
    Çalişirsa da çalişin kendi ayaklarinin üstünde dursun
    Her şeye okeyim

    2
    0 Yorumla
  • Kuşadali88
    Kuşadali88 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Evlilikten beklentiyle ve yaşam standartlarıyla alakalı. Ben hayatta ev işi yapmam diyorsan ev kızı alacaksın.

    1
    0 Yorumla
  • benbircezveyim
    benbircezveyim Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 613 cevap paylaştı.

    çalışan bir kız olması en büyük tercih sebebimdir malum bu devirde tek maaşla zor 80 li yıllarda olsa tamam evde otursun derimde devir çok değişti

    0
    0 Yorumla
  • Merve433
    Merve433 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Haklı tabiki ki. Erkek nasıl çalışıyorsa kadın da çalışmalı. Gururu olan bir kadın zaten yan gelip yatarak koca parası yiyerek yaşamak istemez.

    1
    0 Yorumla
  • sedatkalender49
    sedatkalender49 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Arz-talep. Ben asla bunu söylemem, ama söyleyen erkek de evlenin diye başınıza silah dayamıyo, isteyen reddeder

    1
    0 Yorumla
  • -PerhapsLove-
    -PerhapsLove- Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Devir şartlarından dolayı mecburiyet gibi oldu ama böyle diyen bir erkek benim gözümde erkek degildir

    1
    0 Yorumla
  • SoliFa
    SoliFa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Yorumlardaki tüm kadınlar modern escort olduklarını kanıtlıyorlar bunlar değil evlenmek aynı yolda bile gidilmez tiplere bak

    1
    0 Yorumla
  • Gökay90
    Gökay90 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 42%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Maddiyatla alakası yok, kadın da çalışıyor olmalı bence. Çocuk olduğu zaman durumlar değişir tabi ki.

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.

    Aslında düşününce haklılar. Yani Türkiye gibi bir yerde zor, çalışmayan bir kadın ile evlilik sürdürmek...

    1
    0 Yorumla
  • Nedendiyesoruyorumm
    Nedendiyesoruyorumm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Çalışırsam çocuk yapmam ev işi yapmam unutsun çünkü bunlar da bir iş

    2
    5 Yorumla
    • AmagitmeLavinia_
      AmagitmeLavinia_
      +1 yıl

      Ev işini beraber yapın. Böyle basit bir çözümü var

      Yorumla
    • Nedendiyesoruyorumm
      Nedendiyesoruyorumm
      +1 yıl

      @AmagitmeLavinia_ ev işi yapmam derken zaten hepsini ben yapmam anlamında yoksa kendi işimi tabi halledicem şuanda öyle yapıyorum. Ama çocuk ve adamının işininde ben yapmam yani.

      Yorumla
    • AmagitmeLavinia_
      AmagitmeLavinia_
      +1 yıl

      40 yaşına gelince görürüm seni keşke bir çocuk yapsayöışsım dersin

      Yorumla
    • Nedendiyesoruyorumm
      Nedendiyesoruyorumm
      +1 yıl

      @AmagitmeLavinia_ sırf çocuğum olsun diye hayatımın içine etmek istemiyorum açıkcası

      Yorumla
    • AmagitmeLavinia_
      AmagitmeLavinia_
      +1 yıl

      Hayatın boyunca hep böyle düşünürsen sorun yok

      Yorumla
  • gumsgumisback
    gumsgumisback Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 90%
    +1 yıl

    haklı tabi ki ben de çalışmayan erkekle evlenmek istemem

    2
    0 Yorumla
  • CounterOffensive111
    CounterOffensive111 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Haklı değil çünkü erkeğe verilmiştir ev geçindirme görevi.

    2
    2 Yorumla
    • ANARSIK
      ANARSIK
      +1 yıl

      Yoo gayet de haklı. Ben maaşımı işsiz güçsüz boş beleş vasıfsız bir kadına yedirmek zorunda değilim.

      Yorumla
    • CounterOffensive111
      CounterOffensive111
      +1 yıl

      Erkeğin görevi savaşmak, kan dökmek ve evdeşini geçindirmektir. Kadın ise namusunu koruyacak, gelecek nesillere annelik yapacak ve erini bekleyecektir. Biz böyleyiz. Diyorsanız ki size katılmıyoruz, o halde gideceksiniz ya da gönderileceksiniz. Kahramanlar teslim olmaz, biz ölmeye ve ölümü kartal gibi kucaklamaya gelen erleriz.

      Yorumla
  • Belkibirgünbiryerde
    Belkibirgünbiryerde Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44 , eic 95%
    +1 yıl

    Ne makulu. Erkek adam kadınından çalışmasını istememeli.

    2
    0 Yorumla
  • pieta5
    pieta5 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 90%
    +1 yıl

    Erkeğin durumuna göre değişir. Tek başına maddi gelir yetiyorsa şart değil ama günümüzde çoğu aile maalesef karı koca çalışmak zorunda

    0
    0 Yorumla
  • ÖzgürDersim
    ÖzgürDersim Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Kızlar boşuna kendinizi paralamayın, çalışacaksınız. Öyle gri pijamayı dötünüze çekip kırmızı ojeli tırnaklarla KS'de gezmeyi unutun. 😂

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Kadin calisip 5 bin lira aliyorsa ise 15 bin ek masraf cikarir. 15 bin aliyorsa 45 bin masraf cikarir. O erkekler acaip zarar eder ama hic acimam oyle erkeklere kadinin parasindan maasinda medet uman erkege farkli gozle bakarim ben.

    0
    20 Yorumla
    • bRokeHeaRth_____
      bRokeHeaRth_____
      +1 yıl

      Saçma

      Yorumla
    • bRokeHeaRth_____
      bRokeHeaRth_____
      +1 yıl

      Bayağı saçmalamışsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sacmalasam cevap bile yazmazdin. burada dogrulugunu en iyi bilen sensin heralde.. Beni ugrastirmadan calisan bi arkadasin ya da kendin calisiyorsan hesapla iste. Ayakkabi canta kuaforunu cocuk bakicisini araba benzinini disardan yemegini.. vs vs vs.. aldigi maasin her zaman 3 kati ve ustu masraf cikarir. Aksi bir ornek yoktur. Kocasi zengin olan yapsin tabi bi sorun yok ama gecinemeyen olursa dedigimi yapsin duzelir ekonomileri. Bu arada bi amca vardi binkizo hemsireydi diger bi kizi da kucuk dilinizi yutacaginiz kademede calisiyirdu. İkisi icinde hesaplari cikarmisti hakkatten acaip zarar kadinlarin calismasi. Tek kar eden yer alisveris merkezleri ve devlet (maasin vergisini aliyor)

      Yorumla
    • bRokeHeaRth_____
      bRokeHeaRth_____
      +1 yıl

      Saçmaladığın için cevap yazıyom a.. q

      Yorumla
    • bRokeHeaRth_____
      bRokeHeaRth_____
      +1 yıl

      Dilimi yutacağım kademeymiş miş ne sallıyorsun sen ya. Bu ikisi üzerinden verdiğin örneğe bak mk her calısan kadın bunlar givi sorumsuz mu? Çalışıyor evine harcıyor

      Yorumla
    • bRokeHeaRth_____
      bRokeHeaRth_____
      +1 yıl

      Genelleme yapma. Hiçte öyle değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dil degil kucuk dil.. hem sen de calis sende gelirsin o kademelere merak etme..

      Yorumla
    • bRokeHeaRth_____
      bRokeHeaRth_____
      +1 yıl

      Neymiş kademesi söylesene 😃

      Yorumla
    • bRokeHeaRth_____
      bRokeHeaRth_____
      +1 yıl

      Yönetici falan mı?

      Yorumla
    • bRokeHeaRth_____
      bRokeHeaRth_____
      +1 yıl

      Sanki kendisi üst kademede yahu bir de çalış gelirsin diyor. Türkiye’de çalışıyor lan senin dediğin bu kişi çok iyiyse yurt dışına gitsin? Ben gideceğim mesela. 1 ay önce de 60 bin maaşlı iş teklifi bile aldım. Bu devirde merak etme anca yöneticiler alıyor o maaşı. Bir de satış uzmanları çalıştığın yere de bağlı. Boş konuşuyorsun. Mevkiden çok para ve zeka önemli. Mevki sadece uzun süre çalıştığının göstergesi. Kesin dediğin kişi yönetici falan dkspwldkekfkd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dikkat edersin biri hemsire dedim digerini soylemedim. Birini soyleyip birini soylemiyorsam kademesini soylesem kim oldugunu bulabilecegin biyerdir degil mi? Zaten farkettiysen konu tamamen baska biseyken. bunlar sadece kucuk bir orneklemeydi yani en az kazananda olsa cok kazanan da olsa kar etmiyor ornegini vermek icin soyledim. ama olay yine kadin kiskancligi cekememezligine dondu.. benim bu kaniya varmam o iki kisiye bagli degil. Ben zaten yuzlerce ornek gordum

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      @bRokeHeaRth_____ kadınlar evine para mı harcıyor? Çoğu sırf ekonomik özgürlüğü olsun diye çalışıyor

      Yorumla
    • bRokeHeaRth_____
      bRokeHeaRth_____
      +1 yıl

      Hemşireler ne kadar kazanıyor mk ve mesleğini söylemediğine göre illegal bir iş. Kim olduğunu bulurmuşum muş. Hadi len ordan

      Yorumla
    • bRokeHeaRth_____
      bRokeHeaRth_____
      +1 yıl

      Karşındaki bir bka yaramıyormuş gibi kendinden emin konuşuyorsun söyleyince susuyorsunuz işte bu devirde para önemli ve parası olan olmayanı ezer.

      Yorumla
    • bRokeHeaRth_____
      bRokeHeaRth_____
      +1 yıl

      @kabalak2001 insanları ne kadar tanıyorsun bilmiyorum ama evine para verenleri de var. Çocuklarına harcayanı var. Kaç tane kadın tanıdın da vardın bu kanıya sen?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen okumayi blimeden nasil 60 bin teklif aldin😂 sifirlari yanlis okumus olmayasin.. beni sal artik vakit harcayacak biri degilsin belli ki. anlayana kadar oku belki bulursun kimin sacmaladigini. Anlamiyorsan da birine okut anlatsin sana

      Yorumla
    • bRokeHeaRth_____
      bRokeHeaRth_____
      +1 yıl

      3 dil biliyorum ondandır

      Yorumla
    • bRokeHeaRth_____
      bRokeHeaRth_____
      +1 yıl

      Demek ki biliyormuşum senin olmayan IQ nun bilmem kaç katı fazlasına sahibinde ondan olabilir ağla napayım.

      Yorumla
    • kabalak2001
      kabalak2001
      +1 yıl

      @bRokeHeaRth_____ var elbette ama bakın fark şurada: bir anket yapıp "neden çalışıyorsunuz?" diye sorsanız kadınların %90'ı çalışıyor olmasının gerekçelerini ifade eder. Kimi kocasından harçlık almak istemediği için çalışıyordur, kimisi işini çok seviyordur, kimi ekonomik özgürlüğü için çalıştığını söyler... eve en çok para vereni de "eşimin geliri yetersiz" der... erkekler ise soranın suratına canım canım bakar çalışmayıp napacağız dercesine... aradaki fark bu: kadın rn fazla destek verir erkek sorumluluğu yüklenir. Erkeğin üstlendiği bu asimetrik yüke saygı göstermeye gelince modetnlikleri tutar

      Yorumla
    • bRokeHeaRth_____
      bRokeHeaRth_____
      +1 yıl

      O kesimde var yok demiyorum.

      Yorumla
  • sonperdetiyatro
    sonperdetiyatro Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    E parası pulu evi arabası bı dayanağı yoksa gayet normal. Bı maaşa kıra veriyoruz öyle bı dönemdeyiz çünkü 🤦🤷

    0
    0 Yorumla
  • Badboyalways
    Badboyalways Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 92%
    +1 yıl

    Evet haklilar kendini taşıyabilen biriyse bilen biriyse mesleği de varsa çalışmalı evde 1 kişi çalışsın 3-4 kişiye baksın devri bitti

    0
    0 Yorumla
  • ahenk008
    ahenk008 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu Zaman ve koşullarda çalışabilmesi ve bunu sorun etmemesi gerekir tek kişinin yeteceği bir ekonomik koşulda değiliz

    0
    0 Yorumla
  • REDWAVE
    REDWAVE Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 95%
    +1 yıl

    Kimse kimseyi geçindirmek zorunda değil. Evlilik gibi bir şeye girişiliyorsa bir taraf zengin olmadığı sürece diğeri ona destek olmalı.

    0
    1 Yorumla
    • burakistan35
      burakistan35
      +1 yıl

      mantıklı

      Yorumla
  • adrenalin64
    adrenalin64 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Evet makul bir istek bu zamanda. Yapacak bir şey yok işsiz ya da kötü işsiz olsan bu seferde kız vermiyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • P4nch_
    P4nch_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 86%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 494 cevap paylaştı.

    Kadin parasiz erkeklw evlenmiyorsa erkek neden parasiz kadinla evlensinki

    1
    0 Yorumla
  • İstanbull_hanım
    İstanbull_hanım Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Haklıdır. Tüm yükün erkekte olduğu bir ilişki ilişki değildir bana göre.

    1
    0 Yorumla
  • Yedinciboyut
    Yedinciboyut Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 852 cevap paylaştı.

    Şart koşulması doğru değil isteğe bağlı çalışmak isterse çalışır istemezse çocuk bakar...

    1
    0 Yorumla
  • daxirol
    daxirol Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    bence haklıdır
    sonuçta şu zamanda sadece erkek çalışırsa zor geçinilir

    1
    0 Yorumla
  • huzurİslamdadır
    huzurİslamdadır Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bana göre Haksız, çünkü ben eşimin çalışmasını istemem

    1
    0 Yorumla
  • bahriye_atasoy34
    bahriye_atasoy34 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Karısının parasını yiyen erkekte ne bilim karının eline mahkum

    1
    1 Yorumla
    • burakistan35
      burakistan35
      +1 yıl

      senın yaısn kucuk çıtırsın , 250 gramını kullan zengın kıstır onun parasını yersin hayattakı en buyuk basaırnda ceyız evlılık cocuk olur. ama akıllı kadın ve erkekler egıtımlı statusu var ıse olay farklı bakma sen onlara...

      Yorumla
  • Khadimdost
    Khadimdost Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 95%
    +1 yıl

    o erkekler çok konuşmasınlar neymiş çalışmayan kadınla evlenmez miş asıl o senle evlenmez be

    1
    0 Yorumla
  • Lobellia
    Lobellia Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.

    Haklılar. Ben de çalışmayan biriyle evlenmek istemezdim.

    1
    0 Yorumla
  • χάσμα
    χάσμα Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 39%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Herkesin kendi tercihi ama şahsen bir önemi yok ister çalışır ister çalışmaz

    1
    0 Yorumla
  • Mordekaiiiii
    Mordekaiiiii Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 93%
    +1 yıl

    Çalışması da sıkıntılı kız düzgün olsa patron müdür vs güven olmuyor. Neler görüyor ve duyuyoruz.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Karısını çalıştıran adamlada ben evlenmem kadın hem ev işi yapsın hem çocuk baksın bide işe gidip gelsin yok öyle dünya

    2
    0 Yorumla
  • rapunzely
    rapunzely Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 338 cevap paylaştı.

    Hayat şartları gerçekten çok ağırlaştı.
    Tek maaş ile geçinmek çok zor.
    Bu yüzden haklı

    0
    0 Yorumla
  • iremmsude
    iremmsude Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 59%
    +1 yıl

    Haklı tabikiii. bende ev işi bilmeyen erkekle evlenmem mesela.

    0
    0 Yorumla
  • kurumeyvecanavarı
    kurumeyvecanavarı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    valla ekonomik açıdan bu devirde tek maaşla ev geçindirmek zor iş

    o yüzden haklıyız =D

    0
    0 Yorumla
  • Slutsk
    Slutsk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    İhtiyaç varsa çalışmak zorunda. Yoksa da çalışmak zorunda.

    0
    0 Yorumla
  • bunickyirmiharflimi
    bunickyirmiharflimi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21 , eic 55%
    +1 yıl

    Haklı tabi niye haksız olsun, kim sırtına bi yük almak ister ki?

    0
    0 Yorumla
  • Guzin-abla
    Guzin-abla Takip Et
    Xper 7 Yaş: 68 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayat şartları gereyi haklı olduğunu düşünüyorum, bu zamanda tek maaşla geçinmek çok zor

    0
    0 Yorumla
  • MER16
    MER16 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendi kararı diye düşünüyorum sıkıntı olmaz benim adıma

    0
    0 Yorumla
  • AtılganPonçikMen
    AtılganPonçikMen Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 49%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 381 cevap paylaştı.

    Çalışmayanı bırak 7 bin TL den aşağı kazananla evlenmem

    Netttt

    0
    0 Yorumla
  • Yorumcunuz34
    Yorumcunuz34 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Haksızdır ister çalışır ister çalışmaz ama şu gerçek bi elin nesi var iki elin sesi var

    0
    0 Yorumla
  • Muallime__
    Muallime__ Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 58%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Bu konuda haklılık veya haksızlık aranamaz mantıken. Çünkü bu bir tercih meselesi.

    0
    0 Yorumla
  • Mhmtkrds63
    Mhmtkrds63 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Haksız tabiki istese çalışır istemese çalışmaz ona kalmış bişi

    0
    0 Yorumla
  • romantikseraeri
    romantikseraeri Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 35%
    +1 yıl

    Erkek dedigin kendi büzüğüne güvenir güvenmeydnde etek giysşn dolaşsın sıkıntı yok

    0
    0 Yorumla
  • yedirenk7
    yedirenk7 Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 45%
    +1 yıl

    Makul bir istek ama çalışan kızların da bir kısmının hayrı yok.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (145)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > "Çalışmayan kızla evlenmem" diyen erkekler haklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkek her kadına nikah kıymaz diyorlar doğru mu? 10 cevap verildi
Sırf erkeklerin bu zihniyeti yüzünden evlenmeyi düşünmüyorum. Haksız mıyım? 32 cevap verildi
Erkekler artik calismayan kizla evlenmiyor mu? 10 cevap verildi
Erkekler evlenmek istemiyor iddiasi dogru mu? 16 cevap verildi
Evli erkeklerin kız arkadaşı olmamalı haksız mıyım? 35 cevap verildi
Arkadaşım bana biraz cilveli kadın gibi ol erkekler öyle kişilerle evlenir dedi hakkımı? 16 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨