AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
147Cevap
Kimse kimsenin yükünü sırtına almak zorunda değil. Kadınlar da çalışmalı. Koca parası yemekle hayat kadını olmak arasında yasal imza dışında hiç bir şey yok. O da olmasa 10 numara hayat kadını demektir.
Bu kadar saçma bir yorum görmedim ben ne demek ev kadınlığıyla hayat kadınlığı aynı şey ulan hangi hayat kadını birlikte olduğu adamın arkasını topluyor hangisi yemek yapıyor çocuklarına bakıyor sabahtan akşama kadar evini temizliyor ev kadınları sizin sandığınız gibi boş beleş insanlar değil onlar olmasa sizin beliniz doğrulmaz siz çalışıp para kazanıyorsunuz diye dünyayı mı kurtarıyorsunuz sanki kazandığınız paranın yarısı moda makyaj ayakkabı gibi abuk subuk şeylere gidiyor zaten ev işleriyle zerre alakanızın olmadığı belli ki o yüzden kafanıza göre sallıyorsunuz!
@_Cemile_ sanırım kendisi hayat kadınlığı yaparak zengin olmuş o yüzden maaşı olmayan ev hanımlarına ezik gözüyle bakıyor 😂
🥴 Ev hanımlarının damarlarını patlattık iyi mi 😅🤣
Helal kız tam benim kafadansın bekar mısın
Bundan 20yıl önce bu soruyu yanıtlasaydım gerek yok derdim. Şimdi ise kadınında çalışması şart diyorum
Pembelilerin yorumlara bak nasılda paracı oldukları ve hazıra konacak tipler olduğu belli ama SFDGHGHHGDFDDFS
Erkeğin kadına böyle bir şart sunma hakkı yok. Çalışıp para kazanmak erkeğin görevidir kadın isterse çalışır kendine yetmek kovasına muhtaç olmamak için. Çalışmayan kadın istemem diyen erkeği ben zayıf karakterli olarak görürüm
bende soyle soyleyım kendıme uygun egıtım statusu olan yabancı dıl bılen buyuksehırde bellı yasayıs kalıplarında bırak eşi sevgılı tercıhım ..
bıze gorede sen bende döt yok ne okumaya ne calısmaya anamınevınde camış gibi bakıldım 250 gramım var pazarlar zengıne kanca takar orada baktırır en buyuk hayatımdakı basarı evlılık ve ceyız 2 tanede cocuk yaparım dıyen un kurabıyesısın yanı asıl karakter yoksunu senın gıbı dusunen bu ulkedekı ınsanlar uretmeyen yasanmıslıgı olmayan para kazanmanın anlamını blmeyen dik duramayan kısılerden ne ulkeye nede evıne hayır gelır.
türk aile yapısı ve dini argümanları geç arkasına saklanıp yazma de döt yok bizde be kardeş bizide böyle kabul edin de , velev ki kendı ozguvenı olmayan basık ve silik karakterli erkek cok bızıde boyle kabul edecek de olsun .
@burakistan35 terbiyesizlik yapma önce saygılı ol bu bir ikincisi hem egitimliyim hem de iki tane yabancı dilim var ayrıca da çalışıyorum da fakat çalışmak benim tercihimdir bir erkek bunu bana dayatamaz bana çalışma diyen erkeği de hanzo görürüm eğer mesleğim var ise çalışmak istiyorsam çalışırım ayrıca sen ve senin gibiler sizin bir tarafınız yemiyor evlenmeye ve karekter yoksunusunuz ki eş değil sevgili diyip kullan kullan sıkılınca bırak ahlaksızlığıni medeniyet diye arkasına sığınan zavallilarsiniz
tamam sen zayıf karakterli olarak gör. çoğu kişide bu düşüncelerini asıl eziklik olarak görüyor.
@cheekystaff yok ya kadın çalıştıran ezik olmuyor da kafaya bak
yürü git ya eziksin sadece bu . sen egıtım lı ıkı dıl bılıoyorsan körfeze atar kendımı ıntıhar ederim sallama klaveyeden. egıtımlı statusu olan bır kadın bu kazar ezik olup ezik cümle kuramaz . at kafalı
senın gıbı insanlara saygı gösterenlere üzülüyorum . oy oranıda bellı bu ülkenın bu yüzden işte . yazık senın yetırstırdıgın cocuktanda adam olmaz
@burakistan35 ssiktir git canım kendimi sana ispatlayacak değilim hayvan kullandığı cumleyr bak senin kendine saygın yok ki insanlara saygın olsun. Bu benim düşüncem sana noluyor git calistiracagin kadın bul kendine terbiyesiz görgüsüz siz de erkek misiniz
Kadınla seks yapayım ama kadının hiçbir ihtiyacına karismayayim eskiden büyüklerimizin mesleği mi vardı dedelerimiz babalarımız eşlerine her türlü sevip sayıp bakıyorlardı asıl adam onlar senin gibilere ben erkek gözüyle bakmam
@burakistan35 senin yetistirdiginden adam olur doğru kadına saygın yok bi kere
Ayrıca yüksek kimyagerim İspanyolca ve İngilizce olmak üzere iki tane yabancı dil biliyorum ilaç firmasında çalışıyorum eli yüzü düzgün minyon güzel bir bayanım çatla. Sen gibiler karşımda saygı duruşuna geçiyor yüz vermiyorum
gerçekten güldürdün.. daha çalışan kadını tercih etmek ile kadın çalıştırmak arasındaki farkı bilmiyorsun.. nyse uzatmaya gerek yok..
@cheekystaff peki kadının imkanı olmamışsa eğitim alamamissa sonuçta hayat herkese adil davranmıyor sevsen de çalışmıyor diye istememez miydin
sevgi dediğin şeyin insanın yüzüne bakınca ay aşık oldum demek olduğunu sanıyorsan daha lisedesin demektir.
insan uyumlu olmadığı fikirlerinin oturmadığı hareketlerini düşüncelerini beğenmediği birini nasıl sevebilir. en fazla hoşlantı olur. oda evlilik için saçma bir sebep.
benim çok güzel ev temizlerim harika pilav yaparım börek açarım diye övünen bir insanla mutlu olmam imkansız. amaçsız gelir. öte taraftan kişi gerçekten zekidir. imkansızlıktan okuyamamıştır. tabiki saygım var ama ben üni okurken sınıfımda 45 yaşlarında insanlarda vardı. bizim burada konuştuğumuz konu kişinin eğitim almaması kalifiye bi iş bulamaması değil. zihniyetin kocam bana baksın bende evde yemek yapıyorum temizlik yapıyorum yeter diyen kadın olması.
ben çok güzel yemek yaparım. eşim çalışmadığı dönemler oldu ülke değişikliği yüzünden. ona ramen işten gelip yemek yaptığım oluyordu çünkü seviyorum. öyle makarna filanda değil. baya 3-4 çeşit yemek. tatil günlerimde ev temizliğine yardım ederim her zaman eğlenir gezer tozarız. ama eşim bana gelipte ay ne çalışacağım ya senin maaşın yeterde artar zaten dese şahsen gözümdeki değeri azalır. inanılmaz bir basitlik bu çünkü.
@cheekystaff öyle düşünürsen saygı duyarım keza ben kadının çalışması taraftarıyım çünkü kendi annen baban dâhi olsa bi yere kadar isteyebilirsin ama kendi paran olunca istediğini yaparsın zaten ben de kocamın parasını yiyeyim tarzı kadınları savunmuyorum ayrıca insan çalışmaktan ziyade kendini geliştirmek için ufkunu açmak için okumalı nice okumuş olup cahil dediğimiz insanlardan daha edepsiz saygısız olanlar var fakat benim demek istediğimi anlamadan hakaret etmişsin ben çalışmayan kadınla evlenmem diyen erkek bana kaba ve bencil geliyor diyorum kadının çalışıp çalışmaması kendi insiyatifinde olmalı erkeğin de ev işi yemek yapmasi da kendi insiyatifi
hayır değil işte. hayatta her şey müşterektir. her şey beraber yapılmalı.
Herkesin kendi kararı ama insanları çalışan çalışmayan diye ayrım yapıp biri birinden üstün gibi görmektir yanlış olan insanın çalışanı değil çalışkan olanı daha üstün görülebilir ancak
Beni eglendirsin de ister çalışsın, ister çalışmasın.. Gonlümü hoş tutsun, ona helalinden imam nikahı yaparım 😄😄
Ben ev işinin yarısını yaparım ve çalışmayan kadınla evlenmem ben çalışıyorsam karım da çalışmak zorunda
Senin çalışan kadın istemeye hakkın var. Çünkü ev işlerine yardım ederim bile dememişsin, direkt "ev işinin yarısını yaparım" demişsin... Türkiye'de öyle erkekler var ki, hem kadın çalışsın istiyor hem de ev işlerini kadına yığıyor, kendi arada salata ve et yaptığı için içi rahat.
Ben eskiden aşcıydım mutfakta tüm işi yaparım yemek den bulaşığa mutfağın temizliğine kadar ayrıca eşim makineye çamaşır attıysa ben gider çamaşırları asarım tüm bunları söylememe rağmen çalışan eş istediğim için çoğu kadın laf ediyor teşekkür ederim anlayışınız için size
Kızların yorumlarını da okuyacağım, niye laf ediyorlar anlamadım. Benim bildiğim asıl "kadın çalışmasın" diyen erkeklere kıl olunuyordu.
Çalışma hayatının zorluğunu gören bir çok kız evde olmak istiyor
Şimdi çocuk falan doğar o dönemlik çalışmaz ayrı ama genel olarak çalışmasın evde oturup yemek programı seyrediyim kafasındaysa hop kardeş dur orada hayırdır bi empati yap bakayım kocan evde kahvede dışarda sen çalışıcan faturayı marketi ıvır zıvır yetiştirebilcen mi
Çalışmak zorun, da ve kendi ayaklarının üstünde durmak zorunda diye, düşünüyorum tabi ki de, iyi bir işte kendini üzecek yoracak, bir işte değil
Haklıda değil haksızda değil. İyi para kazanıyorsam eşim çalışmak istemese zorlamam açıkçası. Yani şartlar zorlasa da istemiyorsa çalışmak daha çok çalışırım.
Erkeğin maddi gücüne göre bu konu değişebilir.
Kadın ne istiyor önemli olan o.
Ailesine bakabilecek mi erkek.
Veya kadın belki seviyor istiyor çalışmayı olabilir normal.
Toplumun cinsiyetsizleştirildiğinin bir göstergesi... kadınlar kocamın iznini almam haber veririm diyorsa erkekler de çalışmayan kıxla evlenmez... gayet de aynı eğilim
eğitim durumun ne?
@burakistan35
Ne alakası var benim eğitim durumumla
sen nerden cıktın . sana degıl bın yorum var yerı yanlıs yazmısım .
Mesele hak mevzusu değil zaten eğer birbirlerini seviyorlarsa ve bir gelecek kurmak istiyorlarsa herkes üzerine düşen görevi yapmalı. Yani maddi geçim için veya evdeki işler için müşterek bir yaşam sürdürülmelidir. Ben çocukların anneleri tarafından büyütülmesi ve yetiştirilmesi taraftarıyım çünkü çalışan anneler olduğunda çocuk ya nenesinin yanında büyüyecek ya da kreşte bunun gibi çok değişik denklemler var ve bunu belirleyecek olanlar ortak yaşam kurma yoluna giden çiftler belirlemeli
Ekonomik şartlar zorlamıyorsa kasmaya gerek yok ama çalışan kadın daha sakin kadındır çalışmayan ya harcamak için yer arayacak ya da akşam evde adamı harcayacak 😅
Ben şahsen çocuk olana kada çalışılmalı mantığındayım. Şahsen ben çocuğum olana kadar calısırm sonrasında onunla vakit geçirir benimle büyümesini isterim. He ama zor durumda oluruz yetmez yine çalışırım. Ama direkt erkeklerin çalışmayan kadınlara tuhaf gözle bakması kötü! Hem ev işi yemeği çamaşırı hiçbir şey bitmiyor yardım desen o da yok kim yapacak bunları?
Ev işlerinin yarı yarıya bölüşüldüğü sistem de kıza ben de kötü bakıyorum eğer ben ev işlerinin yarısını yapayım sen de çalış dediğimde hayır derse demiyorum çünkü hayır deme gibi bir şansı yok çünkü ben daha evlenmeden önce bunların hepsini sorup kesinlikle net bir cevap almadan evlenmeyeceğim hatta gerekirse şahit varken örneğin sorularımın cevabını aldıktan sonra illaki birileri evlilik hakkında birşeyler soracaktır ben de konuyu buraya kaydırıp zaten bu konuda şu şekilde yaşayacağımıza dair anlaştık derim şahit de tamam
@Bqtan ev işleri okey ✅ çocuk olunca peki? Annenin yanında büyümesi mi daha iyi farklı insanların yanında büyüyüp farklı huyları olması mı iyi
Banane ya çalişmasin ben bakarim ona
Çalişirsa da çalişin kendi ayaklarinin üstünde dursun
Her şeye okeyim
Evlilikten beklentiyle ve yaşam standartlarıyla alakalı. Ben hayatta ev işi yapmam diyorsan ev kızı alacaksın.
çalışan bir kız olması en büyük tercih sebebimdir malum bu devirde tek maaşla zor 80 li yıllarda olsa tamam evde otursun derimde devir çok değişti
Haklı tabiki ki. Erkek nasıl çalışıyorsa kadın da çalışmalı. Gururu olan bir kadın zaten yan gelip yatarak koca parası yiyerek yaşamak istemez.
Arz-talep. Ben asla bunu söylemem, ama söyleyen erkek de evlenin diye başınıza silah dayamıyo, isteyen reddeder
Devir şartlarından dolayı mecburiyet gibi oldu ama böyle diyen bir erkek benim gözümde erkek degildir
Yorumlardaki tüm kadınlar modern escort olduklarını kanıtlıyorlar bunlar değil evlenmek aynı yolda bile gidilmez tiplere bak
Maddiyatla alakası yok, kadın da çalışıyor olmalı bence. Çocuk olduğu zaman durumlar değişir tabi ki.
Aslında düşününce haklılar. Yani Türkiye gibi bir yerde zor, çalışmayan bir kadın ile evlilik sürdürmek...
Çalışırsam çocuk yapmam ev işi yapmam unutsun çünkü bunlar da bir iş
Ev işini beraber yapın. Böyle basit bir çözümü var
@AmagitmeLavinia_ ev işi yapmam derken zaten hepsini ben yapmam anlamında yoksa kendi işimi tabi halledicem şuanda öyle yapıyorum. Ama çocuk ve adamının işininde ben yapmam yani.
40 yaşına gelince görürüm seni keşke bir çocuk yapsayöışsım dersin
@AmagitmeLavinia_ sırf çocuğum olsun diye hayatımın içine etmek istemiyorum açıkcası
Hayatın boyunca hep böyle düşünürsen sorun yok
haklı tabi ki ben de çalışmayan erkekle evlenmek istemem
Haklı değil çünkü erkeğe verilmiştir ev geçindirme görevi.
Yoo gayet de haklı. Ben maaşımı işsiz güçsüz boş beleş vasıfsız bir kadına yedirmek zorunda değilim.
Erkeğin görevi savaşmak, kan dökmek ve evdeşini geçindirmektir. Kadın ise namusunu koruyacak, gelecek nesillere annelik yapacak ve erini bekleyecektir. Biz böyleyiz. Diyorsanız ki size katılmıyoruz, o halde gideceksiniz ya da gönderileceksiniz. Kahramanlar teslim olmaz, biz ölmeye ve ölümü kartal gibi kucaklamaya gelen erleriz.
Ne makulu. Erkek adam kadınından çalışmasını istememeli.
Erkeğin durumuna göre değişir. Tek başına maddi gelir yetiyorsa şart değil ama günümüzde çoğu aile maalesef karı koca çalışmak zorunda
Kızlar boşuna kendinizi paralamayın, çalışacaksınız. Öyle gri pijamayı dötünüze çekip kırmızı ojeli tırnaklarla KS'de gezmeyi unutun. 😂
Kadin calisip 5 bin lira aliyorsa ise 15 bin ek masraf cikarir. 15 bin aliyorsa 45 bin masraf cikarir. O erkekler acaip zarar eder ama hic acimam oyle erkeklere kadinin parasindan maasinda medet uman erkege farkli gozle bakarim ben.
Saçma
Bayağı saçmalamışsın
Sacmalasam cevap bile yazmazdin. burada dogrulugunu en iyi bilen sensin heralde.. Beni ugrastirmadan calisan bi arkadasin ya da kendin calisiyorsan hesapla iste. Ayakkabi canta kuaforunu cocuk bakicisini araba benzinini disardan yemegini.. vs vs vs.. aldigi maasin her zaman 3 kati ve ustu masraf cikarir. Aksi bir ornek yoktur. Kocasi zengin olan yapsin tabi bi sorun yok ama gecinemeyen olursa dedigimi yapsin duzelir ekonomileri. Bu arada bi amca vardi binkizo hemsireydi diger bi kizi da kucuk dilinizi yutacaginiz kademede calisiyirdu. İkisi icinde hesaplari cikarmisti hakkatten acaip zarar kadinlarin calismasi. Tek kar eden yer alisveris merkezleri ve devlet (maasin vergisini aliyor)
Saçmaladığın için cevap yazıyom a.. q
Dilimi yutacağım kademeymiş miş ne sallıyorsun sen ya. Bu ikisi üzerinden verdiğin örneğe bak mk her calısan kadın bunlar givi sorumsuz mu? Çalışıyor evine harcıyor
Genelleme yapma. Hiçte öyle değil
Dil degil kucuk dil.. hem sen de calis sende gelirsin o kademelere merak etme..
Neymiş kademesi söylesene 😃
Yönetici falan mı?
Sanki kendisi üst kademede yahu bir de çalış gelirsin diyor. Türkiye’de çalışıyor lan senin dediğin bu kişi çok iyiyse yurt dışına gitsin? Ben gideceğim mesela. 1 ay önce de 60 bin maaşlı iş teklifi bile aldım. Bu devirde merak etme anca yöneticiler alıyor o maaşı. Bir de satış uzmanları çalıştığın yere de bağlı. Boş konuşuyorsun. Mevkiden çok para ve zeka önemli. Mevki sadece uzun süre çalıştığının göstergesi. Kesin dediğin kişi yönetici falan dkspwldkekfkd
Dikkat edersin biri hemsire dedim digerini soylemedim. Birini soyleyip birini soylemiyorsam kademesini soylesem kim oldugunu bulabilecegin biyerdir degil mi? Zaten farkettiysen konu tamamen baska biseyken. bunlar sadece kucuk bir orneklemeydi yani en az kazananda olsa cok kazanan da olsa kar etmiyor ornegini vermek icin soyledim. ama olay yine kadin kiskancligi cekememezligine dondu.. benim bu kaniya varmam o iki kisiye bagli degil. Ben zaten yuzlerce ornek gordum
@bRokeHeaRth_____ kadınlar evine para mı harcıyor? Çoğu sırf ekonomik özgürlüğü olsun diye çalışıyor
Hemşireler ne kadar kazanıyor mk ve mesleğini söylemediğine göre illegal bir iş. Kim olduğunu bulurmuşum muş. Hadi len ordan
Karşındaki bir bka yaramıyormuş gibi kendinden emin konuşuyorsun söyleyince susuyorsunuz işte bu devirde para önemli ve parası olan olmayanı ezer.
@kabalak2001 insanları ne kadar tanıyorsun bilmiyorum ama evine para verenleri de var. Çocuklarına harcayanı var. Kaç tane kadın tanıdın da vardın bu kanıya sen?
Sen okumayi blimeden nasil 60 bin teklif aldin😂 sifirlari yanlis okumus olmayasin.. beni sal artik vakit harcayacak biri degilsin belli ki. anlayana kadar oku belki bulursun kimin sacmaladigini. Anlamiyorsan da birine okut anlatsin sana
3 dil biliyorum ondandır
Demek ki biliyormuşum senin olmayan IQ nun bilmem kaç katı fazlasına sahibinde ondan olabilir ağla napayım.
@bRokeHeaRth_____ var elbette ama bakın fark şurada: bir anket yapıp "neden çalışıyorsunuz?" diye sorsanız kadınların %90'ı çalışıyor olmasının gerekçelerini ifade eder. Kimi kocasından harçlık almak istemediği için çalışıyordur, kimisi işini çok seviyordur, kimi ekonomik özgürlüğü için çalıştığını söyler... eve en çok para vereni de "eşimin geliri yetersiz" der... erkekler ise soranın suratına canım canım bakar çalışmayıp napacağız dercesine... aradaki fark bu: kadın rn fazla destek verir erkek sorumluluğu yüklenir. Erkeğin üstlendiği bu asimetrik yüke saygı göstermeye gelince modetnlikleri tutar
O kesimde var yok demiyorum.
E parası pulu evi arabası bı dayanağı yoksa gayet normal. Bı maaşa kıra veriyoruz öyle bı dönemdeyiz çünkü 🤦🤷
Evet haklilar kendini taşıyabilen biriyse bilen biriyse mesleği de varsa çalışmalı evde 1 kişi çalışsın 3-4 kişiye baksın devri bitti
Bu Zaman ve koşullarda çalışabilmesi ve bunu sorun etmemesi gerekir tek kişinin yeteceği bir ekonomik koşulda değiliz
Kimse kimseyi geçindirmek zorunda değil. Evlilik gibi bir şeye girişiliyorsa bir taraf zengin olmadığı sürece diğeri ona destek olmalı.
mantıklı
Evet makul bir istek bu zamanda. Yapacak bir şey yok işsiz ya da kötü işsiz olsan bu seferde kız vermiyorlar.
Kadin parasiz erkeklw evlenmiyorsa erkek neden parasiz kadinla evlensinki
Haklıdır. Tüm yükün erkekte olduğu bir ilişki ilişki değildir bana göre.
Şart koşulması doğru değil isteğe bağlı çalışmak isterse çalışır istemezse çocuk bakar...
bence haklıdır
sonuçta şu zamanda sadece erkek çalışırsa zor geçinilir
Bana göre Haksız, çünkü ben eşimin çalışmasını istemem
Karısının parasını yiyen erkekte ne bilim karının eline mahkum
senın yaısn kucuk çıtırsın , 250 gramını kullan zengın kıstır onun parasını yersin hayattakı en buyuk basaırnda ceyız evlılık cocuk olur. ama akıllı kadın ve erkekler egıtımlı statusu var ıse olay farklı bakma sen onlara...
o erkekler çok konuşmasınlar neymiş çalışmayan kadınla evlenmez miş asıl o senle evlenmez be
Haklılar. Ben de çalışmayan biriyle evlenmek istemezdim.
Herkesin kendi tercihi ama şahsen bir önemi yok ister çalışır ister çalışmaz
Çalışması da sıkıntılı kız düzgün olsa patron müdür vs güven olmuyor. Neler görüyor ve duyuyoruz.
Karısını çalıştıran adamlada ben evlenmem kadın hem ev işi yapsın hem çocuk baksın bide işe gidip gelsin yok öyle dünya
Hayat şartları gerçekten çok ağırlaştı.
Tek maaş ile geçinmek çok zor.
Bu yüzden haklı
Haklı tabikiii. bende ev işi bilmeyen erkekle evlenmem mesela.
valla ekonomik açıdan bu devirde tek maaşla ev geçindirmek zor iş
o yüzden haklıyız =D
İhtiyaç varsa çalışmak zorunda. Yoksa da çalışmak zorunda.
Haklı tabi niye haksız olsun, kim sırtına bi yük almak ister ki?
Hayat şartları gereyi haklı olduğunu düşünüyorum, bu zamanda tek maaşla geçinmek çok zor
Kendi kararı diye düşünüyorum sıkıntı olmaz benim adıma
Çalışmayanı bırak 7 bin TL den aşağı kazananla evlenmem
Netttt
Haksızdır ister çalışır ister çalışmaz ama şu gerçek bi elin nesi var iki elin sesi var
Bu konuda haklılık veya haksızlık aranamaz mantıken. Çünkü bu bir tercih meselesi.
Haksız tabiki istese çalışır istemese çalışmaz ona kalmış bişi
Erkek dedigin kendi büzüğüne güvenir güvenmeydnde etek giysşn dolaşsın sıkıntı yok
Makul bir istek ama çalışan kızların da bir kısmının hayrı yok.