AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
147Cevap
“Benim karım çalışamaz” diyen de, “Benim karım çalışacak” diyen de haksız.
İstediği gibi birisiyle evlenmeye hakkı var elbette
Haklı. Herkesin kendi tercihi. Bu devirde tek maaşla geçinmek çok zor ayrıca
Hakli tabikide bir adamin maasi ile ev gecindirilemiyir maalesef
Eskiden çalışmasa da olur düşüncesindeydim ama şu çalışsın istiyorum.
KS'nin feministleri nerede ya, sorunun altında göremiyorum da
burdadır bekle biraz daha. d
Aaa olur mu öyle yeri gelince eşitlik diye zırlıyorlar, içinde kadın geçen her yerde bayrak sallıyorlar, olmaz öyle ama
burdadır derken kendimden bahsettim de, onların kafaları değişik çalışıyo biraz, her erkek aynı değildir.
Kadınların çoğu haklı demiş?
İşsizi anası baba sevmez sevgilisimi sevecek olm
Çalışmayan kızla evlenmem derdim ve çalışmayan kızla evlendim 😬
Umarım sonum böyle olmaz 😅
Bu devirde hakli bence. Tek maasla kim geciniyo simdi
Kesinlikle haklı. Bu zamanda iki maaş yetmezken, çalışmayan kız zor evlenir heralde.
Haklı tabiki çalışmıyosa babasının evinde rahat eder akşama kadar cacık yapar...
Haklı, herhangi bir sağlık problemi yoksa kadın da erkekte çalışmalı bana göre
Bir erkek karısına ve çocuklarına bakmakla mükelleftir. Hanımı isterse çalışır. Çalışıyorsa kendinedir ne çocuklarına nede eşine harcamak zorunda değildir. Onun için bu düşünce saçmadır. Hem kadının parası malı başa kalkınç olur.
Haklı tabi ne öyle babasının evinde yaş gelmiş 30 civarı. Köskös oturuyorlar. Birde kendini beğenmişliklerinden geçilmez. İstekleride hiç bitmez.
Asla evlenmem. İstersem milyarder olayım çalışmayan kadın istemem asla.
adam boşanmış çocukları var asgari ücretle çalışıyor kendisine evlenmek için doktor kız arıyor haklımı
Erkek evi geçindirmek zorunda ama kız değil he ama şöylede bi durum var kızda kendini , harcamalarını erkeğin gelirine göre ayarlamalı ayarlayamıyosa o zaman mecbur kızda çalışmalı
Kadin 1 i 1000 yapabiliyorsa haksiz ama kadin 1000 0 yaparsa hakli
Kişinin maddi olarak kendi imkanlarini kendi elinde olması pahabiçilemez ama her şey eşit olmalı kadın çalıyorsa erkek bunu talep ediyorsa ev işlerinide ortak bir şekilde gerçektleştirmeliler
Türk kadınıyla evlenmem. Keşke tek sorun bunlar olsa.
Şahsi bir durum , kadının çalışması güzel bir şey ancak ben eşimin çalışıp çalışmamasını umursamazdım.
kadının çalışma zorunluluğu yok istese katkıda bulunmak için çalışır
Ben çalışmasından yana değilim. Bunu özellikle de belirtirim fakat nihayetinde kendi bilir. Adam akıllı bir yer olduktan sonra benden yana no problema. Ama hele bi yorulduğunu yıprandığını görem.
bence evet, yeteri kadar geliri yoksa erkek üstlenemez , 2. ci kadın da özgürdür elbet kendi ihtiyaclarını alabilecek düzeyde bir gelir sahibi olması gerektigini düsünüyorum
Ben çalısan bi kadınsam napim elin oğlunu. Alıp onu mu besleyeyim. Saçma.
Elin oğlu çalışıp besleyince problem yok demi.
Evin erkeği olmak o maalesef. Bu da doğanin kanunu yapacak birsey yok. Tek sorumluluğunuz o. Kadın hem çalısip hem de evle ugrasmak zorunda kaliyor ona ne diceksin.
Hayat müşterek deyip durmayın ozamn demi... Kadının malı hep kıymetlı erkegınkı kıymetsız. Sahsı gorusum.
Herkesin mali kiymetli. Niye erkeğin ki kiymetli olmasin ki. Senelerce kız cocuklarinizi okutalim elin oğluna muhtaç olmasin dediler simdi elin oglu kadinlara muhtac.
O çalışmayan el oğulları. Herkes bır sevıyede degıl. 35 yılımın 23 yılını aralıksız calıstım. Ben ne elin kızına nede baskasına ıhtıyac duymuyorum.
Evlenmeyi düsunmuyorsan en iyisi aslinda
O iş çok büyük muamma ben evli degılim bazen olsun dıyorum sonra ne gerek var dıyorum. İki ucu coklu degnek derler bızım buralarda.
Ben eşşek gibi çalışayım o evde osura osura uyusun oldu.
Bakış açın bok gibi
Ne alaka
maalesef hayat şartları beraber çalışmayı gerektiriyor, ancak çalışmasını isterim, kazanmanın zorluğunu bilmesi açsısından. siz neden boşandınız?
onlar tek çalışanın kendileri olmasını istemiyor biz de tek ev işi yapan olmak istemiyoruz
Zaten sen de çalış dedikten sonra evde senden iş bekleyen adamın kalıbına tüküreyim ben.
@BerkaySimsek95 bekliyorlar hem çalışacak kadın adamın parasını yemicek hem çocuğa bakacak hem çok güzel olacak cinsel yönden tatmin edecek kocası aldatmasın diye hem de ev işlerini yapacak
İtoluit
@BerkaySimsek95 evlilik mallık ya özellikle kadın için. eskiden erkek kadına bakar en azından bi şeyleri bölüşüyor gibilerdi ev işi bi tarafta para kazanma bi tarafta gibi. şimdi erkek kendi yaptığı şeyleri tek yapmak istemiyor ama kadın yine çocuğa bakmak ev işi gibi şeyleri hala tek yapıyor
Ben durumun o kadar kötü olmadığını düşünüyorum.
@BerkaySimsek95 benim gördüğüm bu (2 kişinin de çalıştığı evliliklerde) ikisi de çalışıyor ama kadın yemek yapmasa temizlik yapmasa çocuğa yapmasa tek suçlu o olur sanki tek sorumluluk ondaymış gibi
Bu şehirden şehire bile değişiyor. Büyük dediğmiz Trabzon'da bile erkek hep bi adım önde. Ama büyük şehirlerde bu biraz farklı. Hatta büyük şehirlerin semtleirne göre bile değişiyor. Çok karamsar olma.
Hayat zor şu an benim çektiğim acıları karşı tarafta çeksin ki öğrensin
Eskiden çalışan kızla evlenmezlerdi ekonomi o kadar kötüleşmişki tam tersi olmuş 😄
Ben çalışma taraftarıyım. Fakat kimse bana çalışacaksın veya çalışmayacaksın şartı koşamaz. Bu yüzden öyle biriyle evlenmezdim.
Bunu isteyen erkek herseyi musterek yasamasi lazim.. ev isi cocuk bakma kadindan az yapmamali.. ozaman hakli derim
güzel kardeşim bence oyle is mi olur. Eger kız hakim savci ogretmen doktor akademisyen degilse calismasin
Ev işi var sonra çocuk varsa çocuk bakma yemek işi temizlik çok şey var onları yapacaklarsa ve ayreten çalışacaklara kadın da çalışmalı😊😊😊
Bu saydılarını erkek tek başına mı yapacak eşiyle birlikte mi yapacak?
Kadının çalışması saçmalık çünkü kadına göre işler var bunları yapıcaksan neden olmasın
Ben ev işinin yarısını yaparım kadın işi erkek işi demem temizlik de yaparım yemek de yaparım ama karımın da çalışmasını isterim. Tüm işi ben yapacaksam kadın işten eve gelip yatacaksa böyle adalet olur mu?
Erkeklere genelde senin dediğini yapıyor yalnız😂
Ben işten gelip yatmam ev işinin yarısını yaparım ama eşimin de çalışması lazım
Sana bişi diyen olmadı genel konuştum ben erkeklerin çoğu hatta bayası myle çalışıp yiyip içip yatıyor nerde bulaşıklar mesela?
Haklısın yapanlar var ama ev işinin yarısını yapan erkeğin hakkıdır çalışan kadınla evlenmek
İşte bende geneli böyle olduğu için çalışması saçma diyorum uzatmanın anlamı uok iyi günler😊
@met96 kadınız diye uyanık geçiriyorlar yan gel yat osman oh ne ala
@Guseee hastalıklı değilsin dimi yoksa dediklerimi anlardın Sizin gibiler çok boş
Sensin hastalıklı zeki adam hoşuna gitmedi değil mi
Zeki?😂😂😂 böyle insan Zeki mi oluyormuş iki tarafta kendine düşeni yapar yoksa sikt olup gider zorla tutan olmaz anlaştığımıza göre gidebilirsin😂👋🏻
Ahaha senin daha beynin olgunlaşmasını tamamlamamış onun için idrak etmen zor ben burdayım sen defol
Ben burdayım sen defol mu kardeşim iyi misin Allah çarpsın çok ciddi soruyorum istemiyorsa öyle bişi diyorum sikt olup gider ben burdayım diyosun sen idrak edemiyorsun bence😂😂😂 beynim Allah’a şükür senden sağlıklı
Hadi ordan beleşçi
Merak ediyorum annen çalışıyor mu annenede beleşci demek lazım o zaman😂 neyse hadi boş konuşmaya devam ediceksin sen
Engellemek en doğrusu
Tek maaşla geçinmek zor bu devirde eğer alınan maaş ortalamanın üzerinde değilse. Ben katılmıyorum ama öyle düşünene de saygı duymak lazım.
kız çalışmak istemiyorum dediği halde hala çalışacaksın kafasında bir erkekse haksız. ama bana kalırsa neden haksız olsun ki tabiki isteyebilir
Kız çalışmak istemiyorum diyorsa ev işlerini tek başına yapmak zorunda bunu kabul etti diyelim fakat asıl sıkıntı parayı kazanan erkek isterse daha az yorulsun parayı kazanan kişi her zaman daha üstün olacaktır eğer elindeki bu kozu kullanırsa yani kız aslında kendi iyiliği için çalışmalı ben şahsen benim gibi çalışıp eve para getirecek bir kızla ev işlerini ne ad ne de fazla tam yarı yarıya bölüşmeyi isterim fakat işinin de çok yorucu olmasını istemem ya da aptal insanlarla iletişime geçmek zorunda kalacağı bir işi, memur vs iyi olur ama okumamışsa eğer o zaman bir miktar para biriktirdikten sonra bir iş yeri kurarım birlikte çalışırız tabi ben asgari ücretle çalıştığım sürece evlenmeyeceğim için bazı istisna zamanlarda da evi geçindirebilecek parayı biriktirmiş oluruz zaten o zaman da tek başıma çalışırım
Maddi durumu pek yoksa, asgari ücret gibi bir maaş alıyorsa, evet. Haklıdır. Ama bunun dışındakiler niye böyle düşünsüz, desin ki?
Tabikide haksiz çalışma işi erkege ait dir ev işleri kadına aiittir
Ben tam tersi çalışmasını istemem. Kendim çalışıp ona bakarım. Zaten olması gereken bu.
Haklı değil evleneceği kızı çalıştırmak için mi evleniyor erkek bakamıyacagı kızla evlenmeyecek
Kadın erkeği çalıştırmak için mi evleniyor
Kadınlar nasıl çalışan zengin maaşı iyi erkek istiyorsa biz de isteriz
Aman çalışmayan kızlarda o erkekler için ölüyordu sanki
Evet erkekler için ölüyorlar işi gücü evlilik geri kafalı için biri arayış derdinde okul yok iş yok başka oturup boş dedi kodu ve birleri bulma peşinde kalkıp çalılssın lar
Kadının düşmanı yine bir kadındır net
Herkes düşüncesinde hür ama napacaksın ki buna biz karışamayız
Evet bir çoğu öyle gidip çalıssın emek versin, evlenip hep bunu al şunu getir para bekliyor gram hakkı yokken haksızlar, çoğu öyle çalışmıyor başka hiç bir amacı yok oturup bekliyor en nefret ettiğim tipler
Evliligi maddiyat olarak dusunen birine gore gayet mantikli
Çalışmayan kızla evlenmem diyen erkek tüm ev işini ortak yaparım diyecek.
ya da her ikisi de çalışıp yarım gün gündelikçi bayan tutacaklar yemekler hokus pokusla pişmiyor temizlik içinde vakit gerekli.
Eğer ev işlerine yardım etmiyorsa çalışmasını beklemesi tam bir saçmalıktır.
bence haklı ama tamamen kıza kalmıs bisey ister calisir ister calismaz yani
Çocuğa bakıp bütün ev işini o yapacaksa ben çalışırım sorun yok
Olur. d
Bu şartlarda evet
%51 mantık,%49 sevgi olması lazım arkadaşlar :)
Hayır tabiki de yani şöyle kızın bı mesleği varsa durumlar iyi olana kadar çalışabilir bence
yemek yapmayan ev temizleyen erkekle evlenmem
Yemek yapıp ev temizleyince eve para geliyor mu?
orası beni ilgilendirmez ben işe giderim o otursun evine baksın ilgilensin
hem çalışıp hem yemek yapan erkekler var niye yapmayanını tercih edeyim ki
Ben ev işinin yarısını yaparım ama çalışmayan kadını hayatıma almam
haklıyız tabi biz amele gibi çalışıcaz bir yerlerimizden ter akacak onlar da evde oturup paramızı yicek öyle bir dünya yok
eve gelince önüne yemek bekleme
@LoveBuzz_ la sanki bir şey yaptığınız mı var türk kızları yemek yapmasını bile bilmiyor
yapacağınız iki şey zaten iki peynir iki domates koyarsınız tembelsiniz
haklı değil fakir
Aynen 👏👏👏
Hayır tabiki de o ne saçmalık öyle ya
Tek maaşta yetmez yaa
Herkesin kendi görüşü 😁😁
O zaman çocuk istemeyecek
Saçmalık bu dostum.
Ev işlerine yardım etmeyen erkeklerle de kadınlar evlenmesin o zaman her şey karşılıklı
Fakir erkekler evlenmesin zaten
Elbette haklı maaş getirmeli çifte maaş
Hem erkek hem kadın = çifte maaş para olmadı mı yaşamak zor bu çağda