İş yerindekilerle nasıl samimi bir iletişim kurabilirim?

Yeni bir işe girdim pek bi konuşmuyoruz ürünler müşteriler vb. gibi şeyler hakkında konuşuyoruz genelde ben ayrı onlar ayrı oturur ne ben onlara pas atıyorum ne de onlar suspus oturuyoruz dış görünüşüm de pek iyi değil yani ne bilim bi konuşalım bu konuyu
İş yerindekilerle nasıl samimi bir iletişim kurabilirim?
Cevapla