Çok kibar olduğum için iş yerinde sorun yaşıyorum. İnsanlarla nasıl iletişim kurmalıyım?

Ben genel olarak çok kibar güler yüzlü samimi biriyim ve patronum bu yüzden bana kızıyor biraz sert ol insanlara çok yüz verme diyor. Sizce haklı mı? Kibar olmak kötü birşey mi
Çok kibar olduğum için iş yerinde sorun yaşıyorum. İnsanlarla nasıl iletişim kurmalıyım?
Cevapla