Çalıştığım yerde insanlar ile konuşmaktan bıktım ne yapmalıyım?

Her gün bir maske takıyorum sanki. Gram konuşmak istemiyorum. çalışıyorum elimden geleni yapıyorum. Tek başıma oturmak istiyorum. Tek otursam sanki garip biseymis gibi bakıyorlar. Mecbur bende onlarla takılıyorum. Dinliyorum. Ama içimden gelmiyor..
Çalıştığım yerde insanlar ile konuşmaktan bıktım ne yapmalıyım?
Cevapla