İsterseniz gizliden de yazın..
Ben olması gerektiği gibi davranamıyorum maalesef öfkeme yeniliyorum :(
İsterseniz gizliden de yazın..
Ben olması gerektiği gibi davranamıyorum maalesef öfkeme yeniliyorum :(
Ben anneme babama uzun bir süredir hiç sinirlenmedim geçmişte yaptıklarımın da pişmanlığını hala duyuyorum yaptığım en küçük bir yanlış hareketi bile hatırlamak içimi yakıyor dedemle ninem için de geçerli bu sürekli telafi etmeye çalışıyorum ama asla tamam olmuyor sanırkm asla da olmayacak sen sen ol elin agzına sic ama bir daha aileni kırma asla geçmez onun yürek acısı
Evet bende çok pişmanlık duyuyorum.. Üzülüyorum..
Cevap
5Cevap
Babamla hiç aram yok feci şekilde tartışıyoruz çünkü evde ne huzur sağlıyor ne bişey pısırık olup dışarıda!! evde her dediğimize mualefet olması beni hayli sinirlendiriyor saygı falan kalmadi pişman mıyım evet fakat artık yaşadıklarımız huzursuzluklar mutsuzluklar bu hale getirdi bezdirdi bıktırdı ölmek istiyorum bu evden uzaklaşmak istiyorum fakat olması imkansız
Aynı durumdayız.. Ukala biri despot
Evet ve iyi davranmayan insanları uyarma gereksinimi duyuyorum
Keşke başka bir ailede dogsaydim
Babam cefat etti. Çok severim onları. Hala.
Evet daima hoşgörülü davranırım onlar başımın tacı
Bebek gibi bakıyorum vallaa anneme
Davranmaya çalışıyorum
Davranmıyorum cünkü sinir ediyorlar
En iyi şekilde davranıyorum
Eskiye göre evet daha iyi aramız 🙂
Aramız iyi
davranıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?