Sizin anneniz de her yaptığı iyiliği başınıza vuruyor mu?

Annem ne yapsa bak ben bunu yaptım diye dile getiriyo kendimi bildim bileli. Mesela yemek yapıyo işte ben sana yemek yaptım sen naptın diyo. Temizlik nadiren yapıyo yapsa sürekli söyleniyor. Ben de bu tavırlarından dolayı hiç bi şey yapmak istemiyorum ve uzaklaşıyorum ondan sürekli. Ondan uzun süredir hiç bi şey istemedim hiç bi yardımımı dile getirmedim en ufak bi şeyi bile isteyemem yüzüme vurur yaptığı yardımı çünkü. Kendimi bazen kimsesiz hissediyorum..

Sizin anneniz de her yaptığı iyiliği başınıza vuruyor mu?
Cevapla