Yani benimki kaba mesela gezmeye gitmisdik sey dedi anneme foto cekmiylsun bisey yapmiosun niye getirdim ozaamn seni diye. Bunu kaba ses tonuyla diyo. Yani herkes cekmek zorunda degil ki sevmiyor olabilir. ya da o gun gezmeye gittigimizde yemekleri evden paket yap yoldan yeriz dedi. Annemde piknige gitmiyoruz ama dedi sonra ne istiyosun ordan mi alalkm orasi ates pahasi tam turistik yer dedi sonra paket yapicaksin ama sen yeme vs dedi yani cok kaba. Ben hic arkadas gibi olamadim babamla. Hic dertlesemedim sohbetimiz de yok dogru durust surekli telefona bakiyor.
sizde durumlar nasil? Babaniz annenize nasil davraniyor ve Buna nasil bi care bulucam?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer