Babam anneme kaba davranıyor, napacam? Sizin babaniz iyi davraniyo mu?

Yani benimki kaba mesela gezmeye gitmisdik sey dedi anneme foto cekmiylsun bisey yapmiosun niye getirdim ozaamn seni diye. Bunu kaba ses tonuyla diyo. Yani herkes cekmek zorunda degil ki sevmiyor olabilir. ya da o gun gezmeye gittigimizde yemekleri evden paket yap yoldan yeriz dedi. Annemde piknige gitmiyoruz ama dedi sonra ne istiyosun ordan mi alalkm orasi ates pahasi tam turistik yer dedi sonra paket yapicaksin ama sen yeme vs dedi yani cok kaba. Ben hic arkadas gibi olamadim babamla. Hic dertlesemedim sohbetimiz de yok dogru durust surekli telefona bakiyor.

sizde durumlar nasil? Babaniz annenize nasil davraniyor ve Buna nasil bi care bulucam?

Babam anneme kaba davranıyor, napacam? Sizin babaniz iyi davraniyo mu?
Cevapla