Ben 13 yaşında liseye başladığımda ayrıldım. Daha da dönmedim.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 904 cevap paylaştı.
+1 yıl20 yaşında üniversiteye gitmek için ayrılmıştım. Tek başıma yaşadım, çalıştım. Hayatımın en rahat, en güzel dönemiydi benim için. Tekrar aile evindeyim şu an. Bir yolunu bulup en kısa zamanda ayrı eve çıkmayı düşünüyorum.
01 Yorumla- +1 yıl
Tez zamanda çıkarsın umarım
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılçok üzüldüm. benim büyük oğlum şu an 12'yi doldurdu 13'ü sürüyor. evden gidecek olmasına hiç hazır değilim. doymadım ki ona ben... daha çok taze, toy. hayatı hiç bilmez ki daha o... aayyyy içimden ağlamak geldi... hazır değilim
04 Yorumla- +1 yıl
Kendi ayaklarının üstünde durabilmesi için zamanı geldi mi her kuşun yuvadan uçması gerekiyor maalesef.
- +1 yıl
Doğru ama bence bu yaş 12-13 değil
- +1 yıl
Şartlar öyleydi o zaman
- +1 yıl
Anladım.
+1 yılDaha ayrılmadım ama ailede yasamak kadar kötü bisi yok, resmen köleyim ya hayatım mahvoldu sabrım nereye kadar dayanacak bilmiyorum ölüp gitsem keske
02 Yorumla- +1 yıl
Seni anlayabiliyorum tatllerde zor dayanıyorrdum ben de bi yolunu bulup kendi hayatını kurman lazın
- +1 yıl
Bu Türkiye'de ev kirası vs uçuk nereye kadar nasıl dayanıcam bilmiyorum
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
35
Cevap
29Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yıl15 yaşında
01 Yorumla- +1 yıl
Nedenn
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yıl20 yaşımda tamamen ayrıldım. Ondan öncesinde bir kaç aylık gittiğim yatılı kamplarda da ayrı kalmıştım evden.
10 Yorumla
+1 yılHala aile evindeyim keşke tek eve cikabilseydim tek yaşamak kadar huzurlu bişey yok dert yok taşa yok evde dir dir yok
12 Yorumla- +1 yıl
Evet insanın ayrı eve çıkması güzel gerçekten. Sen iyi misin ya geçen intihar edecek falan diyorlrdı senin için?
- +1 yıl
İyi değilim artık o noktaya geldim ailem yuzunden
İyi bir şey bence, aile belli bir yaştan sonra özellikle 25 yaş, kesinlikle ayrılmalı, bağımsızlaşma ve sorumluluk duygusunun oluşması lazım. Bende 18 yaşında ayrıldım, üniv okumak için.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılValla benimde ayrılmam lazım da beni markete bile tek göndermiyolar bir gün eve gündüz saati geç kaldım diye polis çağırmışlar fjdjdj
01 Yorumla- +1 yıl
Senin durum fenaymış
- Aile & Toplum konusunda 425 cevap paylaştı.
+1 yılİlk kez 14 yasinda yatili kuran kursuna gittim yaz ayi boyunca orada kaldim 15 yasinda da yazin kaldim 16 yasinda ise girdim calismaya pimapen fabrikasina heo boyle kopuk kopuk kaldim :)
00 Yorumla İlk kez 19 yaşında üniversite için aile evinden ayrıldım ve kötü de olsa 1 yıllık bir yalnız yaşama tecrübem oldu..
04 Yorumla- +1 yıl
Niye kötü oldu ki
- +1 yıl
Böyle bir süreç gerekiyor insana
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılAyrilamiyoruz çünkü mal bir kız olarak doğmuşum da
04 Yorumla- +1 yıl
Niyee
- +1 yıl
Niyesi bilmiyorum
- +1 yıl
İstediğin şekilde ayrılırsın umarım ya
- +1 yıl
😊
- Aile & Toplum konusunda 410 cevap paylaştı.
+1 yılBirkaç defa işlerim gereği şehir ve ülke dışına çıktım, onun dışında hiç ayrılmadım
05 Yorumla- +1 yıl
O da bir şeydir
- +1 yıl
Öyle tabii, ama ben gerek duymadım. Ayrılınca bir sürü sorumluluk bana kalacak diye sanırım
- +1 yıl
Eninde sonunda olacak ama
- +1 yıl
Büyük konuşmayayım ama evlilik veya şehir dışı bir iş dışında asla ayrılmayı düşünmüyorum. Fazlasıyla rahatım diye belki de 😐
- +1 yıl
Onu kastediyorum ben de evlenip gideceksin eninde sonunda
Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. 13 yaşında ayrıldım 25 yaşında geri geldim.
02 Yorumla- +1 yıl
Niye
+1 yılDaha ayrilamadim maalesef uniye gidersem inş ayrılırım.
01 Yorumla- +1 yıl
Hadi inşallah
Askere gittiğim zaman ayrılmıştım 19 yaşındaydım🥺🥺
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl16 da şu an yaş 18 ve 1 kez bile ayrıldığımdan beri konuşmadık her şeyi kırdım attım öyle şu an keyfim yerinde
01 Yorumla- +1 yıl
Niyee
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen evlenince kurtuldum
sen yurtdami yasadin?
01 Yorumla- +1 yıl
Evet
Gizli Üye(30-35)+1 yılEn iyisi. 28 yaşındayım. Öğretmenim hala aynı evdeyim. Çekemiyorum artık.
02 Yorumla- +1 yıl
Belli bi yaştan sonra aileyle kalmak zor hele baskıcı bir aileyse çokk zor Allah yardımcınız olsun
+1 yılilk evden ayrilip baska bi şehre gitiģimde parasal bakiyem eksi 3000 di 26 yasindaydim. simdi 1 milyonluk evim biesim bi kızim ve aylemle asla yasama forsati bulamiyacagim ma eralarim ve anilarim var
01 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılİstanbul'da yaşadığım için ihtiyacım yok , ha ama babam seneye emekli onlar memlekete gider ev bana kalır
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl11 yaşında ayrıldım bir daha da geri dönemedim
00 YorumlaEvden kactim 16 yasimda yurda aldilar bi kac ay kaldim ailem geri aldi
01 Yorumla- +1 yıl
Vay be iyi cesaretmiş
+1 yıl13 yaşında nasıl liseye geçtiğini bir tek ben mi merak ediyorum
02 Yorumla- +1 yıl
İlkokulda beni iki kere sınıf atladılar
- +1 yıl
Aşırı Zekisin Yan Hesabın Falan Varsa Söylede Bulaşmayalım Fena Gömülürüz
+1 yıl18 yaşında ayrılmıştım üniversite için
10 Yorumla
+1 yılGaranti başka şehir fen lisesi?
11 Yorumla- +1 yıl
Evet 😀
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yıl18’de ayrıldım
03 Yorumla- +1 yıl
Neden?
- +1 yıl
Üniversite için
- +1 yıl
👍🏻
Aile & Toplum konusunda 836 cevap paylaştı. 21de şu an yine aile evi
01 Yorumla- +1 yıl
Niye
Nasıl dayandin veya baş ettin
07 Yorumla- +1 yıl
Başlarda zor geliyordu gece yorganın altında ağladığım çok oldu ama zamanla alıştım
- +1 yıl
Kaçmadım ya yatılı okula gittim sonra üniversite falan dönmedim eve bi daha. Evde çok huzur yoktu zaten dönmek istemedim hiç
- +1 yıl
Bende yurda gittim 11 yaşlarında falan. Zordu 3 yıl dayanabildim. Fakat devam etsem dini bir yurtta devam edecektim. Hoca olmak istemedim eve döndüm hani iyi ki dönmüşüm ama evde de senin dediğin gibi huzur yok. Üni kazanabilme imkanım var kazansamda gidemeyecegim ailemde rahatsız olan var bu yıl işte çalışmam gerekiyor kurtulamıyorum. O psikoloji çok kötü evden uzak durmak olgunluk katıyor insana zor olsada alışıyorsun zamanla en azından kendi hayatına odaklanabiliyorsun.
- +1 yıl
Aynen öyle. Sen de bi yolunu bulursun umarım. Dini yurttan çıkmakla da iyi etmişsin
- +1 yıl
Aynen
+1 yılOn sekizin sonlarında
01 Yorumla- +1 yıl
Üniversite için mi
Aile & Toplum konusunda 808 cevap paylaştı. Yatılı okulami gittin
05 Yorumla- +1 yıl
Evett
- +1 yıl
Fen lisesiydi
- +1 yıl
Aynen
+1 yıl18 yaşında yine geri dondm ama
05 Yorumla- +1 yıl
Niye ayrılmıştın
- +1 yıl
Canım istedi
- +1 yıl
Niye döndün geri
- +1 yıl
Öyle olmaliydi
- +1 yıl
Anladım
- Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılHiç ayrılmadım
04 Yorumla- +1 yıl
Niyee
- +1 yıl
Ailevi sorunlar
- +1 yıl
Anladım hayırlısı o zamn
- +1 yıl
Evet
- Aile & Toplum konusunda 684 cevap paylaştı.
+1 yıl14 yaşında ayrıldım, yurtta büyüdüm bende
03 Yorumla- +1 yıl
Niye ayrıldın
- +1 yıl
Mecburdum
- +1 yıl
Anldım
+1 yıl18 yaşımda kendi evime çıktım
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılmaşşalahh
henüz ayrılmadım04 Yorumla- +1 yıl
Ne zaman ayrılmayı planlıyorsun
Cevap sahibi+1 yılişe başlayınca
- +1 yıl
Hemencecik iş bulursun inşallah
Cevap sahibi+1 yılinş
+1 yıl20 yaşında evlendiği gün bana evinden ayrıldım
10 Yorumla
+1 yılayrılmadım
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılDaha ayrılmadım
11 Yorumla- +1 yıl
Niyee
29 yaşımda ayrildim
03 Yorumla- +1 yıl
Neden. Evlilik mi atama mı?
- +1 yıl
İyi bari
Polisler bulmadı mı nasıl kaçtın
03 Yorumla- +1 yıl
Kaçmadım yurda yerleştim
- +1 yıl
Yatılı okula gittim ya
+1 yılYeni
017 Yorumla- +1 yıl
Üniversite mi
- +1 yıl
Hayir atandim
- +1 yıl
Gözün aydınn. Senin alan neydi
- +1 yıl
Sus kes sesini seninle konuşmam ben konuşulacak insan deyilsin
- +1 yıl
Deyilsin yazarak nasıl atandın sen ya 😂
- +1 yıl
O bende bi yaradır
Bazı cümleleri öyle yazarim bilerek
Çünkü eskiden sevdiğim adam bi kelimeyi yanlış yazdim diye sogudum senden demişti
Sonra düşündüm ki benim sevdiğim kişi biseyi yanlış yazsa asla sogumazdim
O günden beri bütün insanlara birkaç kelimeyi hep yanlış yazarım
İsder flört olsun ister başkası fark edmez - +1 yıl
Ben de yedim 😂 daha önce de öyle anlamsız hikayelerin vardı zaten
- +1 yıl
Banane istediğine inan ben gerçeği söylerim ne hikayesi
- +1 yıl
Sana inanmıyorum şahsen atandığın faln da yok
- +1 yıl
Aynen
Haklısın - +1 yıl
Her zaman 😎
- +1 yıl
Doru
- +1 yıl
Yok börü 😂
- +1 yıl
Eved
- +1 yıl
Kusacam artık yeter benim yazı takıntım var
- +1 yıl
Napim s. tir gid o halde
- +1 yıl
Yazı takıntısı varmış
+1 yıl14..
03 Yorumla- +1 yıl
Neden?
- +1 yıl
Okulla ilgili
- +1 yıl
Yatılı mı okudun sen de
26 yaşında
01 Yorumla- +1 yıl
Niyee
+1 yıl23… …
01 Yorumla- +1 yıl
Niyee
+1 yıl19 yaşında
03 Yorumla- +1 yıl
Üniversite için mi
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
İyi yapmışsın
+1 yıl13 yaşında
03 Yorumla- +1 yıl
Lise için mi senin de
- +1 yıl
ben 13 yaşında ayrıldım okumak için evet
- +1 yıl
İyi yapmışsın
+1 yılHiç yaşımda
01 Yorumla- +1 yıl
Niyeee
+1 yıl26 kendi evime gectim
03 Yorumla- +1 yıl
İyi yapmışsın o yaştan sonra aile evinde durulmaz zaten
- +1 yıl
Kafa daha rahat oluyor
- +1 yıl
Aynenn
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yıl1 yaşında
01 Yorumla- +1 yıl
Niyeee
+1 yılAyrılmadım burada çürüyeceğim
01 Yorumla- +1 yıl
Evlenince ayrılırsın deme öyle
+1 yıl15 gibiydi,
06 Yorumla- +1 yıl
Erkenmiş senn de
- +1 yıl
Hayat şartları ne yapalım
- +1 yıl
30-35 yaşına kadar baba evinde takılanlar gibi bir yaşantımız olmadı
- +1 yıl
Aynen bi erkek için erken ayrılmak daha iyi bence. Ayakların üstünde durmayı öğreniyorsun
- +1 yıl
Tabi orası öyle fazlasıyla tecrübe edindik, kendi ayaklarımız üzerinde yıllardır durabiliyoruz
- +1 yıl
Aynen öyle
19 yasinda
05 Yorumla- +1 yıl
Niye ayrıldın?
- +1 yıl
Anladım bitti mi okul
- +1 yıl
Keyfini çıkar o zaman. Bitince işler sarpa sarıyor
7 yaşında
03 Yorumla- +1 yıl
Çok erkenmiş. Niye ayrıldın
- +1 yıl
Anladım
+1 yıl18 filandi büyük ihtimalle
00 Yorumla
+1 yıl19 üniversite için
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 404 cevap paylaştı.
+1 yıl23..
00 Yorumla
+1 yıl14 yasimda
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 307 cevap paylaştı.
+1 yılAyrılmadım
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yıl23 yaşımda
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl17 yaşında
07 Yorumla- +1 yıl
Niye ayrıldın
Cevap sahibi+1 yılÜniversite
- +1 yıl
Bitti mi peki
Cevap sahibi+1 yılHayır yeni başlayacağım jdjf
- +1 yıl
Hayırlı olsun o zaman 😀
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim😅
- +1 yıl
Rica ederim
Aile & Toplum konusunda 6b cevap paylaştı. 5. sınıfta
03 Yorumla- +1 yıl
Niyee
- +1 yıl
Anladım 👍🏻
Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı. Üniversitede
01 Yorumla- +1 yıl
İyiymiş
Gizli Üye(30-35)+1 yıl19 üni için
00 Yorumla- Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer