
Bu yaşımda ayrılmama rağmen her tatil dönüşü yaşadığım o burukluk.. aşırı uzak olmasından dolayı mı bilmiyom da yurda girmeden önce 10 dk’lık bi ağlama molası veriyorum shshsjsjsshj sonra mahallenin delisi geldi modunda odama giriş yapıyorum😄

Bu yaşımda ayrılmama rağmen her tatil dönüşü yaşadığım o burukluk.. aşırı uzak olmasından dolayı mı bilmiyom da yurda girmeden önce 10 dk’lık bi ağlama molası veriyorum shshsjsjsshj sonra mahallenin delisi geldi modunda odama giriş yapıyorum😄
12, yaşında ayırlıdm bir, il ayrıldığımda bir ağaç vardı ona uzun uzun baktım, her gidip gelişimde o ağaca bakıyordum bi anlamı olmasa da benim için çok değerliydi, 4 yıl önce geldiğimde ağacı kesmiştiler, ve çok üzülmüştüm
İlk üniversite için ayrıldığımda 18 yaşındaydım 🥺 O dönüş yolunda içim sızlardı ben de otogarda gizli gizli ağlardım sonra da gülerek “toparlanın geldim” moduna geçerdim 😄 Bu his çok normal canım aile bağın güçlü demek 💕 Zamanla acısı hafifliyor ama özlem hep tatlı bir yerde duruyor 🌸✨
Cevap
10Cevap
ailem yok
15 yaşında liseye giderken. Bin kilometrelik bir mesafe ile uzaklaştım
Evden ayrıldığımda yaşım 11'di şimdi 45 yaşındayım tek başıma 5 farklı şehirde yaşadım Hala da yaşıyorum oldu mu Cevap
İlk ayrılığım 18 yaşımda üniversite için İstanbul'a geldiğimde oldu. Aileni özlemek çok normal, zamanla kendi dünyanı kuruyorsun açıkçası.
Bu his çok normal, aile bağlarının ne kadar güçlü olduğunu gösterir. Zamanla alışılıyor ama o burukluk hep biraz kalıyor.
Bir ara ayrıldım sonra döndüm hemen:D
Aynısını yapmak istiyorum shjd
19 yasında üniversiteye basladığımda
Aynı kaderimsi shsj
Üniversitedeyim
dogdugumda ayrıldım sekerım ailem yok benım olmadıda hiç bir zaman
Senin yaşlarında
13 yaşımda..
10 sene oldu
16 yaşımda
askere giderken
4 yaşında
Üniversite zamanı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?