Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Kaç yaşında aile evinden çıkıp tek yaşamaya başladınız?

16 yaşından itibaren tektim ama sağlık sorunları sonrası 29 yaşında eve geldim iyileştim işimi düzenimi ailemin yanında kurdum ancak özgür hayattan sonra aile ile yaşamak çok zor
Cevap
8Cevap
20 yaşında başladım
22 yaşında çıktım yolculuğa bakalım, ve ilk duragımızında hemen İstanbul olması da cabası👍😅
18 yaşında ve tek yaşadım.
1995 yılında, ailem Ankara 'da idi, ben Kütahya'da.
21 yaş
Yaşamadım daha ama umarım ileride yaşarım
19 yaşında
18 yaşındaydım
19 yaşımda
21 yasinda
17 olabilir
20 yaşında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?