Bu karma değilde ne buna sevinmem beni kötü mü yapar?

16 yaşında falandım bir tanıdığımızın oğlu vardı benden 4 yaş büyüktü asansörde beni taciz etmişti sürekli farklı bir evde buluşmak istediğini söylüyordu ben reddetmiştim onun benden 2 yaş küçük bir kız kardeşide vardı kız kardeşiyle aram gayet iyidi vakit geçiriyorduk bazen. Ben buluşma teklifi reddettiğim için bana sosyal medyadan abisi küfretmişti üstüne sırf mini etek giydiğim için kız kardeşimlede görüşme senin gibi oro, s. Puyla görüşmesini istemiyorum falan demişti reddedilmeyi yediremedi neyse ben görüşmeyi kestim bunlarla. 1,2 ay önce başkasından duyduğuma göre kız kardeşi evli adamlarla para karşılığı görüşmeye başladığını duymuştum ailesinde gerginmiş valla ne yalan söyleyeyim sevindim. Kızla bir sorunum yok aksine iyi biri ama abisine sevindim resmen karma yaşıyorum evren böyle cevap verir işte buna sevinmem beni kötü biri mi yapar siz olsanız benim yerimde sevinmez misiniz? Oh canıma değsin.

Bu karma değilde ne buna sevinmem beni kötü mü yapar?
Cevapla