Ne zaman bir anlık bile mutlu olsam kötü birşey oluyor! Neden böyle, bu nasıl değişir?

Bazen birşey oluyor, kendimi kötü hissetmemi sağlıyor. Size de oluyor mu böyle?

Ne zaman bir anlık bile mutlu olsam kötü birşey oluyor! Neden böyle, bu nasıl değişir?
Cevapla