Ne zaman mutlu olsam bişey mutluluğumu bozacak diye düşünüp mutsuz oluyorum var mı benim gibi olan?

Arkadaşlar ben niye böyleyim yaaa hep böyle oluyo ne zaman mutlu olsam anininda keyfimi kaciriyorum benim gibi olan var mı?
Ya da bana tavsiyesi olan var mı?
Alay etmeyin çok tukururum :D
Ne zaman mutlu olsam bişey mutluluğumu bozacak diye düşünüp mutsuz oluyorum var mı benim gibi olan?
Cevapla