Teyzemde yasiyorum kendimi siginti gibi hissediyorum ne yapmaliyim?

2 ay once ailem vefat etti ben o gunden beri teyzemin evinde kaliyorum baba tarafindan akrabam yok babam yetim olarak buyudu teyzemin evi ose kalabalik 5 tane erkek kuzenim var evin icinde rahat edemiyorum disariya cikmak istiyorum hepsi basima geciyor tek disariya cikamazsin diyorlar kisitlaniyorum maddi olarak problemim yok yani ailemden kalan ev var ama teyzem tek basina yasayamazsin diyor ne yapmaliyim
Teyzemde yasiyorum kendimi siginti gibi hissediyorum ne yapmaliyim?
Cevapla