Yaşamak bazen size de zor geliyor mu?

Hayatımda herkes ellerimden kayıp gidiyor.. Tutunacak yaslanacak derdimi anlatabileceğim gülüp eğlenebileceğim hiç kimse kalmadı yaşamak gelmiyor içimden en sevdiğim insanlar gitti hayatımdan ve geri dönmüyorlar
Yaşamak bazen size de zor geliyor mu?
Cevapla