Eşimin abisi bir süredir bizde kalıyor. Ailesi uzakta oradan bize talimat veriyorlar onu yalnız bırakmayın diye. Ne yapacağım?

Arkadaşlar eşimin abisi 1 sene önce boşandı şimdi de psikolojik sıkıntılar yaşıyor evde tek duramıyomuş korkuyomuş bizde kalıyor o yüzden. Ben istemiyorum biz de 1 senelik evliyiz abisinin yanında rahat edemiyorum. Eşimle bu yüzden çok kavga ettik. Eşimin ailesi başka şehirde yaşıyor. Bize ordan talimat veriyolar yalnız bırakmayın sürekli çağırın sürekli gidin yanına diyolar. 2 haftadır evine gitmiyor bizimle yaşıyor. (30 yaşında bu arada) ben çok sıkıldım artık abisinin sürekli bizimle olması durumundan. Sizce kim haklı ve ne yapmalıyım?

Eşimin abisi bir süredir bizde kalıyor. Ailesi uzakta oradan bize talimat veriyorlar onu yalnız bırakmayın diye. Ne yapacağım?
Cevapla