Ev sahibi depozitoyu geri ödemek istemiyor, ben parayı hukuki yollara başvursam kazanır mıyım hakkım nedir?

21.07 tarihinde bir ev tuttum, ev sahibi içinde kiracı olduğu halde benden depozito talep etti banka üzerinden adına gönderdim. Sözleşme yapacağımızı söyledi ama söylediği tarihin üstünden zaman geçti ve ses çıkmadı kendisinden. Düğün arifesinde olduğumu ilettim ve 5 gram altın bozdum bu yüzden. İçindeki kiracı 20 Ağustosta çıkacıgını söyledi bize şimsi gelmiş 5 Ağustosta çıkıcakmış,5 Ağustosta başlatırım tarzı konuştu bu şekilde anlaşmadık kendisi ile şu an ben başka bir evde oturuyorum ve burayada kira ödüyorum sözüne güvendiğim için oturmakta olduğum evin kirasını ödedim 1 aylık. Beni mağdur etti parayı geri istedim bu şekilde olmaz beni yanıltıyorsunuz ve oyalıyorsunuz diye geri vermem diyor. Başka birisi tutarsa o şekilde verirmiş o parayı oda yarısını. Benim elimde depozito bedeli diye dekont var ve wp konuşmaları mevcut. Ben bu süreci kazanır mıyım? Ne yapmam gereklidir?

Ev sahibi depozitoyu geri ödemek istemiyor, ben parayı hukuki yollara başvursam kazanır mıyım hakkım nedir?
Cevapla