Bana yemek vermediler, ne yapmalıyım?

Çalıştığım fabrikada yemek sırasına girdim, son sıradaydım. Tam sıra bana geldi, yemek bitti. Sabahta bişey yemedim. Napmam lazım?

Güncellemeler
+1 yıl
Dışarıdan adana kebap geliyor beyler sorun çözüldü. Yemek yiyene kadar iş başı yapmıyorum. Yemek yoksa işte yok
Bana yemek vermediler, ne yapmalıyım?
Cevapla