Tipsiz olduğum için çok mutsuzum ne yapmalıyım?

Çok mutsuzum yüzüm çok iğrenç mesela öğretmenler bana ters ters bakıyor düşük notlar veriyor, sevmiyorlar hiç arkadaşım yok, sınıfta benim gibi içine kapanık olan hiç konuşmayan bir çocukla oturuyorum mesela öğretmenler bana sessiz diyor ilgilenmiyorlar eziyorlar ama ona şirinlikler yapıyorlar konuşturmaya çalışıyorlar iyi davranıyorlar çifte standart yani sarışın yeşil gözlü diye bu çocuğu daha çok seviyorlar biz trakyadayız bu arada sarışın diyarı😜

Tipsiz olduğum için çok mutsuzum ne yapmalıyım?
Cevapla