Alt'dan almaktan görmezden gelmekten bıkmış olabilir depresyonda geziyor olabilirim?

Ben şimdi normalde sakin sesiz bir insanım öyle herşeye sinirlenmem. öyle gözüm dönercesine sinirlenmeden kimsenin kalbini kırmam istemem yani bunu her neyse burcum terazi ondanmıdır bilmiyorum ama karşı taraf kanlı bıçaklı düşmanım diğer taraf canım ciğerim olsa haklı düşmanımsa onu savunur ona destek veririm ama yapıp yapıp sen böyle değildin sana ne oldu diyip isyan ediyorlar bana bu insanlar neden böyle? Ben iyiken elaleme de iyiyim zaten sen ciğerimsin mesela, bir kerede ben sinirli olayım ben bagrıp çağırayım sen alttan alsan ne olur yani dimi! Ama yok hep iyiken cevremdeler ihtiyaçları varken ailem de dahil sanırım beni aptal belediler. Vur kafasına al ekmeğini hesabı çok üzülüyorum.🥺niye yazdım bunu ben'de bilmiyorum canım sıkılıyordu

Alt'dan almaktan görmezden gelmekten bıkmış olabilir depresyonda geziyor olabilirim?
Cevapla